شیائومی عرضه دومین نسل از اسمارت‌فون گیمینگ بلک شارک را تایید کرد

ظاهرا تلاش‌های شیائومی در زمینه تولید اسمارت‌فون‌های گیمینگ به پایان نرسیده و این کمپانی به ادامه عرضه سری محصولات نسبتا فرعی خود تمایل دارد. اخیرا این شرکت چینی تایید کرده که دومین نسل از اسمارت‌فون گیمینگ بلک شارک احتمالا طی بهار پیش رو معرفی خواهد شد.

9 ماه پس از عرضه نسخه اولیه بلک شارک به بازار، شیائومی از طرفداران خود درخواست کرد تا ایده‌های جدید و پیشنهادات خود را در خصوص گوشی گیمینگ آینده کمپانی ارایه نمایند. در راستای شفاف‌سازی موضوع، ونگ تنگ توماس، مدیر واحد محصولات شیائومی تایید کرد که اخیرا شاهد عملکرد گوشی جدید بلک شارک بوده و این دستگاه بسیار سریع است.

اگرچه این مقام رسمی شیائومی پیرامون ویژگی‌های موردانتظار اسمارت‌فون بلک شارک نسل 2 هیچ‌گونه توضیحی ارایه نکرده است؛ با این‌حال اوایل سال جاری دستگاهی با اسم رمز بلک شارک Skywalker به‌صورت آنلاین به نمایش گذاشته شد.

براساس اطلاعات فاش شده پیشین انتظار می‌رود که دستگاه جدید شیائومی بلک شارک با پردازنده بسیار قدرتمند اسنپ‌دراگون 855 کوالکام به‌همراه حداقل 8 گیگابایت رم روانه بازار شود. همچنین می‌توان اطمینان داشت که این هندست با سیستم‌عامل اندروید 9 پای و نمایشگر پیشرفته عرضه شود.

با توجه به عرضه نخستین گوشی بلک شارک در آوریل سال گذشته، این‌بار نیز هندست نسل آینده به احتمال فراوان در همین محدوده زمانی معرفی خواهد شد. برای اطلاع دقیق از زمان و مکان عرضه اسمارت‌فون بلک شارک 2 ناچارا بایستی منتظر بمانیم. اگرچه بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی در ایالات‌متحده ارایه نخواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH