FCC: سامسونگ گلکسی S10 از قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم 9 واتی پشتیبانی خواهد کرد

کمیته ارتباطات فدرال (FCC) تایید کرده که مدل‌های سه‌گانه گلکسی S10 از مشخصه شارژ معکوس بی‌سیم با حداکثر توان 9 وات پشتیبانی خواهند کرد. چنان‌چه این رقم از دیدگاه شما فوق‌العاده به‌نظر نمی‌رسد؛ در این‌صورت کافی است به مثالی در این زمینه اشاره نماییم. شارژر بی‌سیم سریع ارایه شده برای هندست گلکسی S9 نیز از توان 9 واتی برخوردار است. هواوی سرعت عملکرد مشخصه شارژ معکوس بی‌سیم خود را رسما اعلام نکرده است؛ اما آزمایشات مستقل نشان می‌دهند که توان آن کم‌تر از 5 وات خواهد بود.

شارژ بی‌سیم ابزارهای‌ جانبی توسط گوشی تلفن‌همراه قابلیت فوق‌العاده‌ای به‌شمار می‌آید؛ اما با توجه به ضرورت قرار دادن گجت‌ها در کنار یکدیگر و همچنین ثابت ماندن آن‌ها (در غیر این‌صورت هم‌ترازی دستگاه‌ها با یکدیگر برهم خواهد خورد) استفاده از این مشخصه با دشواری‌هایی همراه خواهد بود. به لطف شارژ دستگاه با حداکثر توان 9 واتی، حداقل این فرآیند احتمالا مدت زیادی به‌طول نخواهد انجامید. کاربران حتی در صورت تمایل می‌توانند سایر گوشی‌ها را نیز بر روی یکدیگر قرار دهند.

سامسونگ مشغول آماده‌سازی یک شارژر بی‌سیم 15 واتی جهت شارژ باتری اسمارت‌فون گلکسی S10 است (این شارژر تاییدیه FCC را دریافت نموده است). ظاهرا شارژر سیمی دستگاه نیز با توان 15 وات عمل خواهد کرد.

جدول قابلیت‌های بی‌سیم گلکسی S10

چنان‌چه برای اطلاع از ظرفیت باتری پرچم‌داران جدید سامسونگ کنجکاو هستید؛ در این‌صورت شرکت برزیلی آناتل به این معما پاسخ می‌دهد. اسمارت‌فون گلکسی S10 پلاس با یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود؛ در حالی‌که نسخه معمولی گلکسی S10 از یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی بهره گرفته و کوچک‌ترین مدل نیز با یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار خواهد شد.

از سوی دیگر سری گلکسی S10 جز نخستین گوشی‌هایی هستند که از استاندارد جدید وای‌فای 6 (802.11ax) پشتیبانی می‌کنند. بعلاوه این هندست‌ها کماکان از مشخصه‌های انتقال مغناطیسی ایمن (MST) در سرویس سامسونگ پی، ANT+، VoLTE و VoWiFi بهره خواهند برد. برنامه Google Duo نیز به‌عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض VoIP (تماس صوتی در بستر اینترنت) بر روی این هندست‌ها نصب خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH