درخواست وان‌پلاس از کاربران برای ساخت یک ویژگی جدید برای Oxygen OS

آیا شما توانایی ساخت ویژگی‌ها برای رابط کاربری یک گوشی هوشمند را دارید؟ نه این یک نمایش نیست. شرکت OnePlus کاربران خود را برای تولید ویژگی‌ها برای سیستم عامل خود یعنی Oxygen OS به چالش می‌کشد.

انجام این کار ساده نیست. شما باید یک نسخه ساده‌سازی شده را طی کنید که جزئی از کار روزانه مدیران شرکت OnePlus است. اگر قصد شرکت در این رقابت را دارید، باید یک PRD (سند مورد نیاز محصول خود) را که پاسخگو به ۴ سوال زیر است، تهیه کنید.

  • کاربران این محصول چه کسانی هستند؟
  • عملکرد پیشنهادی شما چیست؟
  • ارزش کاربران چه قدر است؟
  • اگر محصولات و ویژگی‌های مشابه با محصول شما در بازار وجود داشته باشد، محصول شما چگونه از دیگران برتر است؟

شما نیاز دارید جزئیات کار را درباره چگونگی پیاده‌سازی این ویژگی همراه با منطق و فلسفه آن بیان کنید. البته شما باید طراحی اولیه از محصول خود را که نشان دهنده رابط کاربری برنامه بوده نیز ارایه دهید.

طرح‌های زیر یک نمونه منتشر شده از Gary C است. تگ‌ها ویژگی‌های دسته‌بندی شده را در قسمت معین مشخص می‌کند. Gary و دیگر اعضای تیم Oxygen OS طرح‌های شما را با دقت بررسی خواهند کرد و بهترین‌ها را از میان گزینه‌های موجود انتخاب خواهند کرد.

برنده اواسط ماه مارس مشخص خواهد شد و تیم برای ساخت محصول اقدام خواهد کرد. این ویژگی در یکی از رویداد‌های شرکت OnePlus عرضه خواهد شد و برنده یکی از مهمان‌های ویژه این رویداد همراه با بلیت‌های هواپیمای رایگان برای سفر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH