Y5 پرایم (2018)

۴ دلیل برای این‌که Y5 پرایم (2018) هواوی را بخریم

امروزه موبایل‌ها به یکی از ضروری‌ترین وسایل تبدیل شده‌اند و تقریبا تمام مردم خواهان این دیوایس‌های دوست‌داشتنی هستند. با کمک آن‌ها انجام بسیاری از کارها ساده‌تر شده و به‌راحتی می‌توانیم اعمال روزمره خود را به پایان برسانیم. اما انتخاب یک موبایل هوشمند از همیشه سخت‌تر شده. تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه فعال هستند و مدل‌های بی‌شماری به بازار عرضه می‌گردد. در نتیجه نیاز به راهنما دارید تا در زمان کم‌تری با بهترین‌ها آشنا شوید و در نهایت گوشی مورد نظرتان را خریداری نمایید. در این نوبت قصد داریم تا با Y5 پرایم (2018) هوآوی بیش‌تر آشنا شویم. پس در ادامه با ما همراه باشید.


طراحی و نمایشگر

Y5 پرایم (2018)

بدنه آلومینیومی یکی از ویژگی‌های جذاب Y5 پرایم (2018) به‌شمار می‌آید و آن را در کلاس گوشی‌های لوکس قرار داده. همچنین در هنگام لمس بدنه اسمارت فون حس خوبی به شما منتقل می‌شود. بیش‌تر از ۷۰ درصد قاب جلو را نمایشگر دستگاه پوشانده و با حاشیه‌های نسبتا باریکی روبه‌رو هستیم. در قاب پشت هم ظاهری مدرن و زیبا به‌چشم می‌خورد و همین موضوع موبایل هوآوی را به گزینه‌ای عالی بین رقبا تبدیل کرده. سازنده Y5 پرایم (2018) را در سه رنگ به بازار عرضه نموده که از بین آن‌ها می‌توان به رنگ آبی اشاره کرد. گفتنی‌ست نسبت تصویر ۲:۱ خوش‌دستی گجت چینی را افزایش داده و ضمنا راحت‌تر در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد. وزن نسبتا کم Y5 پرایم (2018) این امکان را به‌ شما می‌دهد تا ساعت‌ها بدون احساس خستگی یا ناراحتی اسمارت فون را به دست بگیرید.

با این همه، نباید از نمایشگر دستگاه غافل شویم. کاربر با این بخش بیش‌ترین تعامل را دارد و دلیلی برای خرید یک گوشی هوشمند شمرده می‌شود. هوآوی نیز این موضوع را در اولویت خود قرار داده و از یک صفحه‌نمایش تقریبا ۵.۵ اینچی برای محصول خود بهره جسته. رزولوشن اچ‌دی پلاس دیسپلی، جزئیات رضایت‌بخشی از تصاویر را نشان می‌دهد و تنها در فواصل بسیار نزدیک قادر به دیدن پیکسل‌ها خواهید بود.

پلت‌فرم

Y5 پرایم (2018)

برای این‌که کارهای روزمره بدون لگ و کندی انجام گیرند، تولیدکننده از پردازنده کمپانی مدیاتک بهره برده که از پس اپلیکیشن‌های سبک برمی‌آید. در ضمن هوآوی تراشه گرافیکی را نیز فراموش نکرده تا گیم‌های سبک اندرویدی را تجربه کنید. در کنار چیپست، مقدار حافظه هم مهم است. شرکت چینی ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۲ گیگابایت رم برای‌تان تدارک دیده تا اطلاعات ضروری‌تان را حفظ کنید و در صورت کمبود حافظه نیز می‌توانید از میکرو ا‌س‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت بهره بجویید.

سیستم‌عامل گوگل مهمان Y5 پرایم (2018) شده تا از برنامه‌های کارآمد و گیم‌های جذاب اندروید بهره‌مند شوید. در اندروید ۸.۱ بهینه‌سازی‌های متعددی صورت گرفته که عمر باتری را کاهش داده و امنیت پلت‌فرم را بیش‌تر کرده است. در کنار نرم‌افزار گوگل، رابط کاربری اختصاصی هوآوی نیز به‌چشم می‌خورد که قابلیت‌های گوشی را افزایش داده و ظاهری نو به اندروید بخشیده. با توجه به سال معرفی دیوایس، انتظار می‌رود Y5 پرایم (2018) به نگارش نهم سیستم‌عامل گوگل به‌نام پای آپدیت شود.

دوربین‌ها

Y5 پرایم (2018)

دوربین‌ به اجزای مهمی در موبایل‌های هوشمند تبدیل شده‌ و یکی از دلایل اصلی برای خرید یک اسمارت فون به‌شمار می‌رود. هوآوی از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی در قاب پشت سود جسته که از دریچه دیافراگم نسبتا بازی برخوردار است. به این ترتیب حتی در شرایط نوری ضعیف عکس‌های روشنی خواهید گرفت. گذشته از این، فلاش دوگانه جز اصلی‌ترین ویژگی‌های دوربین Y5 پرایم (2018) محسوب می‌شود. به‌لطف این لامپ‌های کوچک ال‌ای‌دی می‌توانید در هنگام شب به عکس‌برداری بپردازید و تصاویر جذابی بگیرید. قابلیت اچ‌دی‌آر هم تدارک دیده شده که نقاط تاریک را روشن می‌کند و عکس‌ها را زیباتر و چشم‌گیر می‌کند. پاناروما نیز فراهم آمده تا به‌راحتی از مناظر و افق شهرها عکس‌برداری نمایید. امکان ضبط ویدیو با رزولوشن فول اچ‌دی فراهم گشته تا خاطرات خود را با کیفیت بالایی ثبت کنید.

با افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی، دوربین قاب جلو مورد توجه قرار گرفت و در حال حاضر، هم تولیدکنندگان و هم کاربران به این موضوع دقت می‌کنند. در واقع بعضی از یوزرها تنها برای دوربین سلفی اقدام به خرید یک اسمارت فون می‌کنند. هوآوی هم برای این‌که از این نعمت محروم نشوید، از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره جسته که عکس‌های راضی‌کننده‌ای ثبت می‌کند. ناگفته نماند شرکت سازنده از یک فلاش ال‌ای‌دی نیز در قاب جلو استفاده نموده که عکاسی را در هنگام شب و شرایط نوری ضعیف ممکن می‌کند.

قیمت و سایر قابلیت‌ها

Y5 پرایم (2018)

قیمت ۱۰۰ یورویی Y5 پرایم (2018) اصلی‌ترین دلیل برای خرید آن به‌شمار می‌آید. در حقیقت با خرید محصول هوآوی یک اسمارت فون با ظاهری جذاب و دوربین‌های خوب نصیب‌تان می‌شود. پس اگر نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای گوشی هوشمند آینده‌تان متحمل شوید، حتما این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. عمر باتری یکی از ضعف‌های موبایل‌ها محسوب می‌شود که خوش‌بختانه Y5 پرایم (2018) از این ضعف مصون مانده. تولیدکننده از یک باتری غول‌آسا بهره جسته که این امکان را به شما می‌دهد تا ساعت‌ها از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف سود بگیرید. دو درگاه سیم‌کارت هم برای‌تان در نظر گرفته شده تا به‌صورت همزمان دو خط در اختیارتان باشد. در ضمن این دیوایس از اینترنت نسل چهارم پشتیبانی می‌کند و در این صورت می‌توانید با سرعت بیش‌تری دانلود کرده و کارهای‌تان را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH