گلکسی J4 پلاس

4 دلیل برای این‌که گلکسی J4 پلاس سامسونگ را بخریم

بی‌شک اسمارت فون‌ها تبدیل به دوستانی صمیمی برای انسان‌ها شده‌اند و در هر موقعیتی به ما یاری می‌رسانند. فرقی نمی‌کند که در کوهستان باشید یا در خانه گرم و نرم‌تان نشسته‌اید. موبایل‌های هوشمند در کنارتان هستند و انجام طیف وسیعی از کارها را ساده‌تر می‌کنند. در نتیجه داشتن یکی از همین دیوایس‌ها امری ضروری است. اما به‌دلیل معرفی مدل‌های گوناگون و وجود تولیدکنندگان متعدد، انتخاب یک هندست از همیشه سخت‌تر شده. با این حال، می‌توانید به راهنماها مراجعه کنید تا در مدت زمان کمی با بهترین مدل‌ها و ویژگی هر یک بیش‌تر آشنا شوید. در ادامه قصد داریم به دلایلی برای خرید گلکسی J4 پلاس بپردازیم. پس با ما همراه باشید.


طراحی و نمایشگر

گلکسی J4 پلاس

طراحی برای یک اسمارت فون نقش اساسی را ایفا می‌کند و باعث تمایز آن با دیگر مدل‌های بازار می‌شود. سامسونگ هم به این موضوع پی برده و محصول خود را با دیزاینی مدرن و جذاب به بازار عرضه کرده. بدنه‌ شیشه‌ای حس خوبی را هنگام لمس به کاربر منتقل می‌کند و ظاهری چشم‌گیر به دیوایس بخشیده. دیسپلی گلکسی J4 پلاس بیش‌تر از ۷۳ درصد از قاب جلو را به‌خود اختصاص داده و شاهد حاشیه‌های نسبتا باریکی در طرفین هستیم. در قاب پشت، تولیدکننده طراحی ساده را الگو قرار داده و تنها یک سنسور، فلاش و لوگوی سامسونگ به‌چشم می‌خورد. بهره‌گیری از نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ افزایش خوش‌دستی گوشی را در پی داشته و همچنین به‌راحتی در فضاهای کوچک قرار می‌گیرد. سازنده رنگ‌های متفاوت و درخشنده‌ای را برای گلکسی J4 پلاس تدارک دیده تا با توجه به سلیقه خود اقدام به خرید هندست آینده‌تان نمایید.

اما چیزی که گلکسی J4 پلاس را از بیش‌تر رقبا متفاوت می‌کند و آن را تبدیل به مدلی جذاب نموده، نمایشگر آن است. شرکت سازنده از یک دیسپلی ۶ اینچی و با فن‌آوری IPS سود جسته که انجام کارها را ساده‌تر می‌سازد و از طرفی تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. رزولوشن اچ‌دی پلاس جزئیات رضایت‌بخشی از تصاویر را نشان می‌دهد و تنها از فواصل نزدیک قادر به دیدن پیکسل‌ها خواهید بود. در واقع گلکسی J4 پلاس گزینه‌ای بسیار مناسب برای علاقه‌مندان فیلم‌ها و سریال‌ها به‌شمار می‌رود.

پلت‌فرم

گلکسی J4 پلاس

سامسونگ برای گلکسی J4 پلاس از یک چیپست اقتصادی کوآلکام بهره جسته که اجرای بی‌نقص کارهای روزمره و اپلیکیشن‌های سبک را تضمین می‌کند. گفتنی‌ست پردازش‌گر گرافیکی آدرنو این امکان را به شما می‌دهد که برخی از بازی‌های سرگرم‌کننده اندرویدی را تجربه کنید. برای اسمارت فون مقدار حافظه نیز بسیار مهم است. چراکه کاربر اطلاعات زیادی را در موبایل شخصی خود ذخیره می‌کند و روزانه برنامه‌های بسیاری را دانلود و نصب می‌نماید. از این رو، سامسونگ گلکسی J4 پلاس را در سه مدل به بازار عرضه کرده که در گران‌قیمت‌ترین ورژن ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در کنار ۳ گیگابایت رم دریافت می‌کنید. به این ترتیب می‌توانید اطلاعات شخصی‌تان را ذخیره کنید و در صورت کمبود حافظه قادرید از میکرو اس‌دی تا ۵۱۲ گیگابایت سود بجویید.

اندروید ۸.۱ مهمان گلکسی J4 پلاس شده و در کنار رابط کاربری اختصاصی سامسونگ، اسمارت فون کره‌ای را به گزینه‌ای مطلوب در این رنج قیمتی تبدیل می‌کند. در این نگارش از پلت‌فرم گوگل بهینه‌سازی‌های متعددی انجام گرفته که مصرف باتری را کاهش می‌دهد و ساعت‌های بیش‌تری می‌توانید از موبایل هوشمند خود بهره ببرید. رابط کاربری غول صنعت گوشی‌ها از دیزاینی مدرن و جذاب برخوردار است و از قابلیت‌های بی‌شماری سود می‌گیرد.

دوربین

گلکسی J4 پلاس

در قاب پشتی یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته که تصاویری خیره‌کننده ثبت می‌کند و به دریچه دیافراگم نسبتا بازی مجهز است. به این ترتیب عکس‌هایی پرنور و مملو از جزئیات ثبت خواهید کرد. فلاش ال‌ای‌دی هم به‌چشم می‌خورد که عکاسی را در هنگام شب ممکن می‌کند. خوش‌بختانه اجازه ضبط ویدیو با رزولوشن فول اچ‌دی داده شده تا خاطرات خود را با سطح جزئیات بالا ثبت نمایید.

با افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی، دوربین قاب جلو مورد توجه قرار گرفت و در حال حاضر بعضی از تولیدکننده‌ها و کاربران تمام تمرکز خود را بر این قسمت معطوف کرده‌اند. اگر شما خواهان گرفتن سلفی هستید، پس حتما گلکسی J4 پلاس را در سبد خریدتان قرار دهید. شرکت سازنده از سنسوری ۵ مگاپیکسلی در بخش جلویی اسمارت فون بهره برده که با یک فلاش ال‌ای‌دی همراه گشته. در نتیجه حتی در شرایط نوری ضعیف تصاویری رضایت‌بخش خواهید گرفت.

ارتباطات و سایر قابلیت‌ها

گلکسی J4 پلاس

گلکسی J4 پلاس به دو درگاه سیم‌کارت مجهز شده و به این ترتیب می‌توانید همزمان دو خط در اختیار داشته باشید. همچنین قادرید از نسل چهارم اینترنت همراه سود بجویید و کارهای خود را سریع‌تر از قبل انجام دهید. اسپیکر خوش‌صدا و قدرت‌مند این مدل به دلیلی برای خرید محصول کره‌ای بدل شده. موسیقی‌ها با وضوح و شفافیت بالا پخش می‌شوند و از میزان باس مطلوبی برخوردار هستند. برای این‌که تنها خودتان قادر به انلاک کردن گوشی باشید، سامسونگ از یک حس‌گر اثر انگشت در فریم دیوایس بهره برده که امنیت دیوایس را افزایش می‌دهد و از طرفی می‌توانید روی محتواهای مختلف اسمارت فون قفل بگذارید تا فقط شما توانایی دیدن و خواندن آن‌ها را داشته باشید. البته این قابلیت تنها در نسخه‌های محدودی از گلکسی J4 پلاس قرار گرفته.

به سوپر گروه گوشی‌های سامسونگ ملحق شوید

4 در مورد “4 دلیل برای این‌که گلکسی J4 پلاس سامسونگ را بخریم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH