افشای مشخصات اسمارت‌فون گلکسی A50 و نسخه‌ای از گلکسی A20 با سیستم‌عامل اندروید Go

کمیته ارتباطات فدرال (FCC) تاییدیه مربوط به اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A50 را صادر کرد. این سند به برخی مشخصات کلیدی هندست مذکور اشاره می‌کند. گلکسی A50 در بخش ارتباطات بی‌سیم (که تخصص کلیدی FCC به‌شمار می‌رود) از امکاناتی نظیر وای‌فای a/b/g/n/ac، بلوتوث 5.0 کم‌مصرف، +ANT و LTE برخوردار است.

این اسمارت‌فون از یک نمایشگر 6.22 اینچی با ناچ قطره‌ای بهره می‌گیرد و بدنه گوشی به‌خودی‌خود از ابعادی معادل 158.5 در 74.5 میلی‌متر برخوردار است. این گوشی به‌همراه فست شارژر تطبیقی استاندارد سامسونگ، یک کابل USB و یک هدفون سیمی (EHS61ASFWE) عرضه خواهد شد.

با توجه به اطلاعات پیش‌تر لو رفته اکنون می‌دانیم که گلکسی A50 از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین پشتی سه‌گانه با ماژول اصلی 24 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین این هندست از تراشه اگزینوس 9610 و 6 گیگابایت رم استفاده می‌کند. سری گلکسی A تاکنون از گوشی‌های میان‌رده برتر میزبانی نموده است؛ اما ظاهرا این وضعیت اندکی تغییر خواهد کرد. مشخصات سامسونگ گلکسی A20 با سیستم‌عامل اندروید Go منتشر شده و امتیازات گیک‌بنچ این هندست نیز در ادامه قابل مشاهده است:

تراشه اگزینوس 7870 (با برچسب go) به‌همراه تنها 1 گیگابایت رم قدرت پردازشی گلکسی A20 را تامین می‌کنند. بدین ترتیب تقریبا بی‌تردید می‌توان گفت که گوشی، سیستم‌عامل اندروید 8.1 گو ادیشن را اجرا خواهد کرد. این هندست با شماره مدل SM-A260F ارایه می‌شود؛ اما نسخه دیگری با شماره مدل SM-A205FN نیز می‌تواند متعلق به گلکسی A20 باشد.

فهرست مشخصات این گوشی نیز در وب‌سایت گیک‌بنچ ظاهر شده است و بر این اساس نسخه مذکور از تراشه اگزینوس 7885 و 3 گیگابایت رم بهره گرفته و ورژن کامل سیستم‌عامل اندروید 9 پای را اجرا می‌کند. همچنین این مدل امتیازات بنچمارک بالاتری را کسب نموده و این موضوع ابدا تعجب‌آور نیست؛ زیرا 2 عدد از 8 هسته موجود در پردازنده از نوع کورتکس A73 هستند.

جزئیات مربوط به 2 مدل گلکسی A20: SM-A260F (با اندروید Go) و SM-A205FN (با نسخه کامل اندروید پای و تراشه مناسب‌تر)

جالب خواهد بود که ببینیم سامسونگ به منظور حفظ تمایز میان مدل‌های A205FN و A260F از کدام شمای نام‌گذاری استفاده خواهد کرد؛ چرا که این هندست‌ها از جنبه قابلیت‌ها به‌وضوح با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. بنابراین استفاده از نام گلکسی A20 برای هر 2 مدل امکان‌پذیر نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH