تلفنی از نوکیا که نیامده کنسل شد!

nokia-normandy-leak-635

با اینکه همین دیروز بود از یک تلفن اندرویدی ساخت نوکیا حرف زدیم، امروز شنیده می‌شود که مایکروسافت این پروژه را به طور قطع کنسل کرده است و البته بر خلاف آنچه بیشتر شنوندگان و خوانندگان تصور خواهند کرد، این کمپانی علت توقف این پروژه را اندرویدی بودن این دستگاه ندانسته است.

قصه ماجراهای بین مایکروسافت و نوکیا پیچیده شده است و پیش از اینهم در پروژه آشا که قرار بود اندرویدی باشد، این پروژه متوقف شده بود و با درز کردن تصاویری از نورمندی، تصور همگان بر این بود که بالاخره نوکیا می‌خواهد اندرویدی هم باشد.

اطلاعاتی هم که از این دستگاه درز کرده بود مثل 4 اینچی بودن صفحه نمایش و دو سیمکارته بودن و اطلاعاتی از یک منبع بدون نام که اشاره بر پایانی بودن مراحل عرضه این اسمارتفون داشتند، همگی ما را به این باور رسانده بودن که دیگر باید منتظر یک تلفن اندرویدی از نوکیا باشیم.

با اینکه شاید قرارداد نوکیا و مایکروسافت همگان را به این اندیشه وا دارد که به دلیل اندرویدی بودن نورمندی، پروژه‌اش متوقف شده است، اما واقعیت چیز دیگری است و پروژه آشا نیز ربطی به قرارداد این دو کمپانی ندارد. گفته می‌شود که مشکل اصلی این است که نوکیا اجازه ندارد پس از دو سال از انعقاد قرارداد نامش را روی محصولاتش بگذارد و همین امر فعلا باعث بسته شدن دو پروژه این شرکت شده است.

2 در مورد “تلفنی از نوکیا که نیامده کنسل شد!”

  1. من تو دنیا تکتولوژی به دو تا چیز حساسیت دارم :
    1-نوکیا اندروید بزنه (خدارا شکر محقق نشد!!)
    2-تلفن بالای5 از اپل (رو این زیاد حساس نیستم !!)(تازه شاید خوش حالم شدم (اگه بالای 5.5 نباشه!!!)!!!)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH