هاردهای اکسترنال

با بهترین هاردهای اکسترنال 1 ترابایتی آشنا شوید

در دنیای امروز با یک اشاره می‌توانیم به اطلاعات زیادی دست‌ یابیم که در گذشته‌ای نه‌چندان دور بسیار دشوار کسب می‌شدند. اما حالا تنها با یک اسمارت فون یا لپ‌تاپی قادریم به اینترنت متصل شده و طیف گسترده‌ای از دیتاها را مشاهده و مطالعه کنیم. با این همه، نگه‌داری این حجم از اطلاعات به چالشی مبدل گشت که بزرگ‌ترین شرکت‌ها و حتی کاربران نیز درگیر آن هستند. خوش‌بختانه راه‌حل‌هایی وجود دارد. به‌عنوان مثال می‌توانید از هاردهای اکسترنال بهره بجویید تا فضای ذخیره‌سازی کامپیوتر شخصی خود را ارتقا بدهید. در ادامه قصد داریم تا با بهترین‌‌های این دسته آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


جی-درایو Usb-C

هاردهای اکسترنال

اگر می‌خواهید یکی از بهترین هاردهای اکسترنال بازار را بخرید، در نتیجه حتما این مدل را در سبد خریدتان بگنجانید. تولیدکننده از طراحی ساده و جذابی بهره برده که نظر هر کسی را جلب می‌کند و از طرفی در دست گرفتن هارد را راحت‌تر می‌کند. وزن کم هم باعث شده تا Usb-C در کلاس گجت‌های قابل‌حمل قرار بگیرد. پس به‌راحتی می‌توانید محصول جی-درایو را به مسافرت ببرید و اطلاعات خود را همراه خود داشته باشید. رابط یو‌اس‌بی نوع C تبدیل به نقطه تمایز این هارد با دیگر دستگاه‌ها شده و به این ترتیب کاربران قادرند با سرعت بالایی به انتقال فایل‌ها بپردازند. گفتنی‌ست Usb-C در برابر عوامل بسیاری مثل لغزش مقاوم است و از این رو تا مدت‌ها نیازی به خرید مجدد یک هارد پیدا نمی‌کنید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ای‌دیتا HD710

هاردهای اکسترنال

ای‌دیتا یکی از برترین سازندگان هاردهای اکسترنال به‌شمار می‌آید و هر ساله از مدل‌های مختلفی پرده‌برداری می‌کند. HD710 هم از همین خانواده است. مقاومت در برابر عوامل مختلف موجب شده تا این هارد در زمره دیوایس‌های قابل‌حمل قرار بگیرد. به این ترتیب می‌توانید HD710 را به سفر ببرید. گفتنی‌ست محصول ای‌دیتا در برابر آب، ضربه، شوک و… دوام می‌آورد و در شرایط سخت از اطلاعات شما محافظت می‌کند. رابط یو‌اس‌بی ۳ هم فراهم شده تا با سرعت زیادی دیتاها را انتقال دهید و در زمان صرفه‌جویی نمایید. تولیدکننده HD710 را در چند رنگ به بازار عرضه کرده تا براساس سلیقه خود هارد دیسک اکسترنال آینده خود را خریداری نمایید. گجت تایوانی از سیستم‌عامل‌های محبوب پشتیبانی می‌کند و به‌همین علت کاربران بسیاری قادر به استفاده از HD710 هستند.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

ای‌دیتا HD710M Pro

هاردهای اکسترنال

عاشق ماجراجویی هستید؟ می‌خواهید در هر شرایطی اطلاعات ضروری‌تان را همراه خود داشته باشید، پس حتما نگاهی به HD710M Pro بیندازید. مقاومت این مدل در برابر عوامل گوناگون یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی هارد مذکور به‌حساب می‌آید. برای مثال HD710M Pro در محیط‌های مرطوب به‌خوبی کار می‌کند و حتی در مکان‌‌های مملواز گردوغبار وظیفه‌اش را انجام می‌دهد. برای این‌که وقت‌تان تلف نشود، ای‌دیتا از رابط یو‌اس‌بی ۳.۱ بهره گرفته که فایل‌ها را با سرعت زیادی انتقال می‌دهد و در زمان صرفه‌جویی می‌کند. HD710M Pro از نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل‌های لینوکس، مک و ویندوز به‌طور کامل پشتیبانی می‌نماید. در این صورت طیف گسترده‌ای یوزرها می‌توانند از HD710M Pro سود بجویند.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

ترنسند StoreJet 25M3S Slim

هاردهای اکسترنال

وزن کم و ابعاد مناسب این مدل را به دیوایسی قابل‌حمل مبدل کرده تا به‌راحتی بتوانید آن را به مسافرت ببرید. از آن‌جا که زمان برای همه حائز اهمیت است، ترنسند از رابط یو‌اس‌بی ۳.۱ در StoreJet 25M3S Slim استفاده نموده تا اطلاعات با سرعت بالایی رد و بدل شوند و دیگر وقت‌تان به‌ هدر نرود. نگران از دست رفتن دیتاهای خود هستید؟ شرکت سازنده دکمه‌ای لمسی را بر روی بدنه هارد طراحی شده تا با یک اشاره از فایل‌های‌تان نسخه پشتیبان بگیرید. گفتنی‌ست StoreJet 25M3S Slim در برابر عواملی مانند شوک، ضربه و لغزش مقاوم بوده و به این ترتیب تا سال‌ها نیازی به خرید یک هارد جدید پیدا نمی‌کنید.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

وسترن دیجیتال My Passport WDBYNN0010B

هاردهای اکسترنال

طراحی زیبا و چشم‌نواز دلیلی برای خرید My Passport WDBYNN0010B به‌شمار می‌آید. برای این‌که وقت‌تان تلف نشود، تولیدکننده از رابط یو‌اس‌بی ۳ بهره برده که اطلاعات را در با سرعت زیادی منتقل می‌کند. وزن نسبتا کم و ابعاد مناسب هارد وسترن دیجیتال را به مدلی قابل‌حمل بدل نموده که نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌کند. ناگفته نماند کاربران ورژن‌های مختلف پلت‌فرم مایکروسافت می‌توانند از My Passport WDBYNN0010B سود بجویند و دیتاهای خود را ذخیره کنند.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

سیگیت Expansion Portable STEA1000400

هاردهای اکسترنال

نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای خرید یک هارد دیسک اکسترنال ۱ ترابایتی بپردازید؟ پس این مدل را در بین گزینه‌های‌تان قرار دهید. Expansion Portable STEA1000400 از رابط یو‌اس‌بی ۳ بهره می‌گیرد که سرعت بالایی را در حین انتقال اطلاعات به ارمغان می‌آورد. وزن ۱۷۰ گرمی و ابعاد مناسب هارد سیگیت را به گجتی قابل‌حمل بدل کرده و در نتیجه می‌توانید در هنگام سفر نیز فایل‌های ضروری را همراه‌تان داشته باشید. گفتنی‌ست Expansion Portable STEA1000400 از اکثر نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز پشتیبان می‌کند و بسیاری از کاربران قادر به بهره‌گیری از دیوایس سیگیت هستند. از طراحی غافل نشویم. پترن جذابی بر روی بدنه به‌چشم می‌خورد و ظاهری لوکس به این هارد اکسترنال بخشیده.

قیمت: ۵۵۰ هزار تومان

1 در مورد “با بهترین هاردهای اکسترنال 1 ترابایتی آشنا شوید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH