ذن‌بوک Flip 14 UX461UN

۴ دلیل برای این‌که ذن‌بوک Flip 14 UX461UN ایسوس را بخریم

اگر بخواهید از نر‌م‌افزارهای حرفه‌ای ادیت تصویر و ویدیو استفاده کنید، اگر مایل به تجربه بازی‌های جذاب هستید، در نتیجه باید یک کامپیوتر خریداری نمایید. این دسته از دیوایس‌ها در مدل‌ها و سری‌های گوناگونی به بازار عرضه شده‌اند که یکی از همین خانواده‌ها لپ‌تاپ‌‌ نام گرفته‌اند. با کمک چنین دستگاه‌هایی می‌توانید تمام اعمال حرفه‌ای خود را انجام دهید و از طرفی قادر به حمل و نقل گجت هستید. به این ترتیب حتی قادرید لپ‌تاپ را همراه خود به مسافرت ببرید و در هر شرایطی به انجام دادن کارها بپردازید. در ادامه می‌خواهیم با ذن‌بوک Flip 14 UX461UN ایسوس بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی؛ خیره‌کننده و ظریف!

ذن‌بوک Flip 14 UX461UN

طراحی برای تمامی دیوایس‌های دیجیتال حائز اهمیت است و ایسوس هم به این موضوع پی برده و محصول خود را تماما فلزی به بازار عرضه کرده. به این ترتیب هنگام لمس ذن‌بوک Flip 14 UX461UN حس خوشایندی به کاربر منتقل می‌شود و از طرفی مقاومت دستگاه افزایش یافته. وزن بسیار کم موجب گشته تا به‌راحتی لپ‌تاپ تایوانی را حمل و نقل کنید. گفتنی‌ست ضخامت بسیار اندک هم یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این مدل به‌حساب می‌آید. به‌طور کل می‌توان گفت ذن‌بوک Flip 14 UX461UN در کلاس گجت‌های لاکچری قرار می‌گیرد و نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌کند.

نمایشگر را فراموش نکنیم. تولیدکننده از یک پنل ۱۴ اینچی لمسی بهره برده که حاشیه‌های باریکی اطراف خود دارد. برای همین سازنده توانسته صفحه‌نمایشی بزرگ را در قابی کوچک‌تر قرار دهد. همچنین تماشای فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها هیجان‌انگیزتر خواهد شد. ایسوس این دیسپلی را به رزولوشن فول ا‌چ‌دی مجهز نموده تا قادر به دیدن جزئیات تصاویر باشید و از دیدن سریال‌ها و انیمیشن‌های باکیفیت لذت ببرید. ناگفته نماند نمایشگر ذن‌بوک Flip 14 UX461UN از زاویه دید گسترده‌ای بهره می‌برد که این دیوایس را به گزینه‌ای مطلوب برای گیمرها تبدیل می‌کند. ضمنا فن‌آوری ASUS Eye Care هم در نظر گرفته شده تا نور آبی فیلتر شود و در شرایط تاریک و شب چشم‌های‌تان دچار آسیبی نشوند.

قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزار؛ یکی از خوب‌های ایسوس!

ذن‌بوک Flip 14 UX461UN

ایسوس، ذن‌بوک Flip 14 UX461UN را در دو ورژن به بازار عرضه کرده که در نسخه گران‌تر پردازنده Core i7 نصیبت‌تان می‌شود. این چیپست از قدرت بسیاری بهره‌مند است و تقریبا از پس تمام اپلیکیشن‌ها برمی‌آید. مطمئن باشید اعمال حرفه‌ای بدون هیچ نقصی انجام می‌گیرد و در کم‌تر مواقعی با لگ و کندی مواجه خواهید شد. این پردازش‌گر با ۸ مگابایت حافظه کش همراه شده که عملکرد دیوایس را تسریع می‌بخشد. ۱۶ گیگابایت رم دلیلی برای خرید ذن‌بوک Flip 14 UX461UN محسوب می‌شود و آن را به مدلی توان‌مند تبدیل کرده. برای این‌که اطلاعات شخصی‌تان را ذخیره کنید و محتواهای مختلف را دانلود و ذخیره نمایید، ایسوس از ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در لپ‌تاپ خود بهره جسته که نیاز بیش‌تر کاربران را برطرف می‌کند. به‌لطف تکنولوژی‌های متعدد حافظه داخلی انتقال دیتاها با سرعت زیادی صورت می‌‌گیرد و دیگر نیازی نیست ساعت‌ها برای رد و بدل کردن اطلاعات منتظر بمانید. می‌خواهید لپ‌تاپی با قابلیت اجرای بازی‌های محبوب داشته باشید؟ پس حتما ذن‌بوک Flip 14 UX461UN را در بین گزینه‌های‌تان قرار دهید. شرکت تایوانی از پردازش‌گر گرافیکی انویدیا مدل GeForce MX150 GDDR5 به‌همراه ۲ گیگابایت رم سود گرفته که مخصوص لپ‌تاپ‌ها تولید شده و از قدرت نسبتا خوبی برخوردار است. در نتیجه می‌توانید طیف وسیعی از گیم‌های پرطرفدار و جذاب ویندوزی را بازی کنید.

نرم‌افزار را از یاد نبریم. در صورت خرید مدل گران‌قیمت ذن‌بوک Flip 14 UX461UN قادرید از ویندوز ۱۰ پرو بهره ببرید که امکانات زیادی را در اختیارتان می‌گذارد. برای مثال می‌توان به کورتانا اشاره کرد که دستیار شخصی شماست و به‌سرعت دستورات‌تان را انجام می‌دهد.

باتری و صفحه‌کلید؛ لپ‌تاپ باظرفیت!

ذن‌بوک Flip 14 UX461UN

باتری برای همه گجت‌های قابل‌حمل مسئله‌ای ضروری محسوب می‌شود و ذن‌بوک Flip 14 UX461UN نیز از این قاعده مسثنی نیست. به‌همین علت ایسوس یک باتری با عمر بالا را برای این محصول تدارک دیده که تا ۱۳ ساعت دوام می‌آورد. همچنین تکنولوژی شارژ سریع هم فراهم شده تا چنین باتری غول‌آسایی در مدت زمان کمی فول‌شارژ شود. کیبوردهای استاندارد جز قابلیت‌های ذن‌بوک Flip 14 UX461UN به‌شمار می‌آیند و گفتنی‌ست تمام آن‌ها از نور پس‌زمینه بهره می‌گیرند. در این صورت حتی در شب نیز قادر به تایپ کردن هستید.

سایر قابلیت‌ها؛ دریایی از امکانات!

ذن‌بوک Flip 14 UX461UN

همان‌طور که قبلا گفتیم، ایسوس از نمایشگری لمسی برای این دیوایس استفاده کرده که تعامل با دستگاه را راحت‌تر می‌نماید. از طرفی قادرید با یک حرکت ذن‌بوک Flip 14 UX461UN را تبدیل به تبلتی ۱۴ اینچی کنید و با قلم مخصوص کمپانی اقدام به نقاشی یا طراحی نمایید. برای این‌که موسیقی‌ها با وضوح بالا پخش شوند، تولیدکننده از اسپیکرهای خوش‌صدایی سود جسته که توسط شرکت هارمن کاردن تولید شده. به این ترتیب موزیک‌ها با میزان باس مطلوب پلی می‌گردند و حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌نمایند. با خرید ذن‌بوک Flip 14 UX461UN صاحب وب‌کمی اچ‌دی خواهید شد تا قرارهای اسکایپی‌تان با کیفیت بالایی انجام بگیرند و در ضمن بتوانید به‌‌صورت مجازی در کنفرانس‌ها حضور داشته باشید. حس‌گر اثر انگشت هم برای‌تان تدارک دیده شده تا فقط خودتان قادر به آنلاک کردن دیوایس باشید و همچنین بر روی محتواهای مختلف قفل بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH