سری گوشی‌های لومیای نوکیا، با گارانتی اصلی وارد ایران می‌شوند!

NOKIA-LUMIA

اخیرا اخباری مبنی بر واردات گوشی‌های سری لومیای نوکیا به کشور عزیزمان ایران، به گوش می‌رسد!

این خبر که از سوی نمایندگی نوکیا هم به تایید رسیده است، حاکی از واردات این گوشی‌ها تا یک ماه آینده به بازار داشته و نوید بازاری امن و با ثبات را برای لومیاهای نوکیا می‌دهد! بازاری که در آن دیگر جایی برای سودهای کلان دلالی باقی نگذاشته و قیمت‌ها را با ثبات و متعادل می‌کند.

برای درک بهتر از گارانتی نوکیا، بایستی اضافه کنیم که تمامی گوشی‌های نوکیا در مبدا و توسط خود شرکت گارانتی می‌شوند، اما چون برای هر منطقه و برای هر کشور گوشی‌های خاصی را صادر می‌کنند، دیوایسی که به عنوان مثال برای صادرات به عربستان تولید شده است، در صورت واردات قاچاق یا حتی قانونی به ایران، در کشور ما گارانتی نداشته و در صورت بروز مشکل باید به نمایندگی عربستان مراجعه شود! تا به این تاریخ نوکیا به دلایل نامشخص از صادرات سری لومیا به ایران سرباز می‌زد که خوشبختانه به لطف تلاش‌های نمایندگان ایرانی، مدیر عامل نوکیا این امر را در برنامه کاری خود قرار داده است.

شاید با خود بگویید گارانتی در ایران معنا ندارد! این امر ممکن است به دلیل بعضی سست کاری شرکت‌های داخلی درست باشد، اما جایی که طرف شما خود شرکت سازنده است، دیگر جایی برای شبهه نیست! در حال حاضر نوکیا یکی از بهترین پشتیبان‌های تولیدات خود است.

شایان ذکر است که تاکنون این گوشی‌ها (سری لومیا) با گارانتی‌های کشورهایی نظیر عراق، امارات و عربستان وارد کشور می‌شدند که مشکلات و معایب خاص خود را داشتند. از جمله این تقلب‌ها می‌توان به رفرش بودن گوشی، گران قیمت بودن، لاک بودن گوشی (و گاها آنلاک نشدن آن) و نداشتن زبان فارسی (در برخی موارد) و… اشاره کرد.

حال باید منتظر بود و دید که آیا این گارانتی صرفا باعث افزایش قیمت گوشی‌های نوکیا خواهد شد و یا نوکیا قصد دارد بازار خاور میانه را هم مانند بازارهای اروپا به دست بگیرد. افزایش قیمت گوشی‌های لایسنس دار نباید قابل ملاحظه باشد، چرا که همان‌طور که اشاره شد، گوشی‌های قبلی هم گارانتی دار هستند، فقط در ایران پشتیبانی نمی‌شدند.

حال پس از اینکه دفتر مرکزی نوکیا در ایران بیش از یک سال پیش از کشور ما رفت، به نظر می‌رسد بازگشت سری‌های لومیا با گارانتی اصلی، می‌تواند نوید بخش روزهای روشن برای این کمپانی محبوب فنلاندی در کشور ما باشد.

خبر از اتابک لاهوتی

10 در مورد “سری گوشی‌های لومیای نوکیا، با گارانتی اصلی وارد ایران می‌شوند!”

  1. واقعا بدترین خدمات بعد از فروش و نوکیا لومیا داره .هر کسی بخره و مشکل سخت افزاری پیدا کنه متوجه این ضعف میشه.

  2. حرفم ربطی به نوکیا نداره ولی در مورد گارانتیه
    اون هایی که میگن گارانتی بیخودیه.دیروز برای خرید باتری اس4 رفتم بازار موبایل ایران به خودم گفتم حالا برم یه سری هم به گارانتی بزنم شاید اونجا ارزون تر بدن.
    وقتی مراجعه کردم یه باطریه رایگان با اندروید 4.3 رو تحویل گرفتم باورم نمی شد انگار دنیا رو بهم بدن.
    از مغازه ها قیمت باطری رو پرسیدم از 70 تا 80 هزار تومان متغیر بود.
    به همه دوستان توصیه میکنم مهم نیست از چه شرکتی خرید میکنید ولی با گارانتی بخرید

  3. بسیار عالی میشه و کسایی که در خرید سری لومیا دو دل هستن دیگه میتونن امتحان کنن.من خودم 920 دارم واقعا عالیه.البته امیدوارم قیمت ها با این کار کاهش پیدا کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH