علی‌بابا

رونمایی از بزرگترین مرکز تماس گردشگری خاورمیانه توسط شرکت علی‌بابا

شاید برای بسیاری از شرکت‌ها داشتن یک مرکز تماس چند نفره نیز به یکی از نقاط قوت آن گروه تبدیل شود ولی پیشرفت اقتصاد گردشگری کشور به حدی بوده که حالا با فروش 50 درصدی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس از طریق اینترنت، شاهد راه اندازی بزرگترین مرکز تماس گردشگری خاورمیانه در مجموعه علی‌بابا هستیم که یکی از قوی‌ترین مراکز پشتیبانی در کشور را تشکیل داده است.

به گزارش آی‌تی‌رسان، روز دوشنبه در محل مرکز تماس و پشتیبانی مجموعه علی‌بابا، نشست خبری به میزبانی این شرکت برگزار شد که طی آن خبرنگاران از مجموعه مرکز تماس و پشتیبانی علی‌بابا بازدید کردند و با جزئیات امکانات این مرکز آگاه شدند.

سلطانلو، مدیر مرکز تماس علی‌بابا در این نشست خبری گفت: در حال حاضر علی‌بابا به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر، بزرگترین و همچنین مجهزترین مرکز تماس گردشگری در کشور و در خاورمیانه را با یک تیم 247 نفره در اختیار دارد که این تیم به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات مسافران است.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات این مرکز تماس گفت: تیم پشتیبانی علی‌بابا در 4 شیفت صبح، 2 شیفت بعد از ظهر و یک شیفت شب تا صبح پاسخگوی مسافران است و این تیم روزانه 8 هزار و 500 تماس ورودی و خروجی را پوشش می‌دهند.

در ادامه طباطبایی مدیر ارشد اجرایی علی‌بابا توضیحاتی را در رابطه با رشد چشمگیر این مجموعه گفت: مرکز تماس علی‌بابا به زیرساخت و تجهیزات حرفه‌ای مجهز شده است و در حال برای انجام عملیات پشتیبانی از پنل‌های تخصصی علی‌بابا که توسط تیم فنی این شرکت توسعه داده شده است به تفکیک محصولات استفاده می‌شود. همچنین در مرکز تماس علی‌بابا از نرم‌افزار سیستم تلفنی، برای پاسخگویی تماس‌ها و مدیریت صف‌ها، CRM  برای ثبت و پیگیری تمام درخواست‌های مشتریان و ایجاد گردش کارهای متفاوت در مرکز تماس، پنل هلیوس، برای استخراج گزارش عملکرد روزانه کارشناسان و گزارش تماس‌های ساعتی هر صف، مانیتورهای بزرگ در کل سالن، برای نمایش آنلاین وضعیت تماس‌ها استفاده می‌شود.

در پایان این نشست خبری، خبرنگاران از امکانات و زیرساخت‌های ایجاد شده در مجموعه بازدید کردند که در صحبت‌های انجام شده حین بازدید اعلام شد که مبلغی در حدود 3 میلیارد تومان برای بازسازی ملک موجود در شهرک اکباتان هزینه شده و در آینده نزدیک مجموعه‌های تفریحی مانند مجموعه ورزشی نیز به این ساختمان اضافه خواهد شد و امکانات خوب ورزشی برای کارکنان فراهم خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH