گلکسی A90 دوربین pop-out با قابلیت چرخش به اطراف خواهد داشت

سامسونگ به تازگی از سری جدید گوشی‌های خود تحت عنوان خانواده A رونمایی کرده است. به نحوی می‌توان گلکسی A50 و A30 را سردمداران این خانواده دانست که همراه با گوشی ارزان‌تر گلکسی A10 شده‌اند. اما در این میان نباید گوشی پریمیوم گلکسی A90 را فراموش کنیم؛ هندستی که گفته می‌شود دوربینی با شمایل خاص خواهد داشت.

گوشی جدید سامسونگ به جای چینش معمول دوربین اسمارت‌فون‌ها، یعنی سنسورهایی در پشت و جلو به عنوان دوربین سلفی، پا جای پای اوپو Find X می‌گذارد و از فناوری pop-out استفاده می‌کند، اما با اندکی تغییر. همانطور که می‌دانید، دوربین پرچم‌دار اوپو شامل یک لنز سلفی و دو لنز در پشت می‌شود. اما ظاهرا گلکسی A90 تنها دوربین‌هایی در پشت خواهد داشت و ماژول pop-out دوربین به نحوی طراحی شده است که توانایی چرخش به اطراف و در نتیجه گرفتن سلفی با همان دوربین‌های پشتی را دارد.

متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد دوربین این هندست وجود ندارد، اما استفاده از دوربین‌های pop-out نشان می‌دهد که گلکسی A90 دارای طراحی بدون حاشیه خواهد بود. در خصوص دیگر ویژگی‌های این اسمارت‌فون نیز اطلاعات زیادی در دسترس نیست. گفته می‌شود زمان عرضه هندست جدید سامسونگ در سه ماهه مالی بعدی است و قیمت آن نیز کمتر از گلکسی S10 خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH