گجت‌های پوشیدنی

با بهترین گجت‌های پوشیدنی در رنج قیمتی زیر 500 هزار تومان آشنا شوید

گجت‌‌های پوشیدنی یکی از جذاب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین دیوایس‌های دنیای مدرن محسوب می‌شوند که در طیف وسیعی از کارها به ما کمک می‌کنند. با آن‌ها می‌توانیم دوربین گوشی خود را کنترل کنیم و به این ترتیب راحت‌تر عکاسی نماییم. برخی از آن‌ها نیز وضعیت سلامتی ما را هر لحظه زیر نظر دارند و از این رو گزینه‌ای عالی برای ورزشکاران به‌شمار می‌آیند. می‌توان گفت گجت‌های پوشیدنی برای هر فردی کارایی منحصربه‌فردی دارند و خرید آن‌ها توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید با بهترین این دستگاه‌ها در رنج قیمتی زیر ۵۰۰ هزار تومان آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


هوآوی Band 3e

گجت‌های پوشیدنی

بند سیلیکونی و بسیار نرم Band 3e استفاده طولانی‌مدت از مچ‌بند را ممکن می‌سازد و می‌توانید حتی در رخت‌خواب نیز گجت را همراه‌تان داشته باشید. خوش‌بختانه تولیدکننده نمایشگری لمسی را برای‌تان تدارک دیده تا با دیوایس تعامل برقرار کنید و به‌سادگی از قابلیت‌های مختلف Band 3e بهره ببرید. گفتنی‌ست مچ‌بند هوشمند چینی گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به ورزش شمرده می‌شود. چراکه فعالیت‌های روزانه کاربر را از جمله: دوچرخه‌سواری، دویدن و پیاده‌روی به‌طور مرتب پایش می‌کند و شما را از اطلاعات بسیاری در مورد وضعیت سلامتی‌تان مطلع می‌سازد. اسمارت بند هوآوی در برابر آب شیرین و گردوغبار مقاوم است و به‌همین دلیل در شرایط سخت نیز می‌توانید از این محصول استفاده کنید. تولیدکننده باتری غول‌پیکری را هم در نظر گرفته که عمر خوبی را برای گجت رقم زده. Band 3e با یک‌بار شارژ تا روزهای متمادی به شما خدمت می‌کند!

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

آنر band 3

گجت‌های پوشیدنی

برند آنر زیرمجموعه شرکت هوآوی محسوب می‌شود و در حوزه اسمارت فون‌ها موفقیت‌های زیادی را کسب نموده. حالا چند سالی‌ست که به بازار مچ‌بندهای هوشمند نیز وارد شده. band 3 در رنگ‌های متفاوتی تولید شده و برای همین می‌توانید براساس سلیقه خود اسمارت بند آینده‌تان را خریداری نمایید. بند نرم و ضدحساسیت دیوایس این امکان را به شما می‌دهد تا ساعت‌ها از band 3 بهره ببرید و در هنگام خواب نیز این مدل را به مچ‌تان ببندید. نمایشگر اولد و تقریبا ۱ اینچی دلیلی برای خرید گجت چینی به‌شمار می‌آید و آن را تبدیل به دستگاهی جذاب در این رنج قیمتی نموده. سازنده شمارش‌گر ضربان قلب هم فراهم کرده تا در هر لحظه از وضعیت سلامتی‌تان آگاه شوید و همچنین اطلاعات دقیقی از کیفیت خواب‌تان داشته باشید. ناگفته نماند band 3 قادر به نمایش اعلان‌هاست. در این صورت هیچ تماسی را از دست نخواهید داد و بلافاصله از نوتیفیکیشن اپ‌ها مطلع خواهید شد. آنر از باتری حجیمی در محصول خود سود جسته که با استفاده عادی تا ۳۰ روز دوام می‌آورد. پس اگر به‌دنبال گجتی همه‌کاره، زیبا و با طول عمر بالای باتری هستید، از band 3 غافل نشوید.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

شیائومی Mi Band 3

گجت‌های پوشیدنی

اگر می‌خواهید یکی از جذاب‌ترین‌ مچ‌بندهای هوشمند بازار را بخرید، در نتیجه حتما Mi Band 3 را در سبد خریدتان قرار دهید. نمایشگر لمسی و ۰.۸ اینچی دستگاه مجهز به فن‌آوری اولد بوده و از این رو مصرف کمی دارد. همین موضوع عمر بالایی برای باتری رقم زده و تا روزها می‌توانید از Mi Band 3 استفاده کنید. شمارش‌گر ضربان قلب هم به‌چشم می‌خورد و به این ترتیب در هر لحظه قادرید از وضعیت قلب‌تان آگاه شوید. ویژگی‌هایی مثل: شمارش گام‌ها، محاسبه کالری مصرف شده و مسافت پیموده شده فراهم شده تا Mi Band 3 تبدیل به گزینه‌ای مطلوب برای ورزشکاران شود. به‌لطف فن‌آوری بلوتوث محصول شیائومی می‌تواند با اسمارت فون ارتباط برقرار کند و نوتیفیکشن‌ها را به اطلاع‌تان برساند. در این صورت هرگز تماسی را از دست نمی‌دهید و همیشه از اعلان‌ها باخبر خواهید شد. Mi Band 3 در برابر آب مقاوم است و حتی در زیر باران و محیط‌های مرطوب نیز قادر به استفاده از گجت چینی هستید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

شیائومی Mi Band 2

گجت‌های پوشیدنی

نسل قبلی Mi Band 3 نیز گجتی زیبا و کارآمد به‌شمار می‌آید که هنوز هم طرفداران خود را دارد و از قابلیت‌های زیادی بهره‌مند است. صفحه‌نمایش اولد و تقریبا ۰.۵ اینچی مصرف مچ‌بند را به‌صورت چشم‌گیری کاهش داده و به این ترتیب با یک‌بار شارژ تا روزها می‌توانید از Mi Band 2 استفاده کنید. شمارش‌گر ضربان قلب هم تدارک دیده شده تا در هر ثانیه از وضعیت سلامتی‌تان آگاه شوید. گفتنی‌ست محصول شیائومی کاربر را از آخرین نوتفیکیشن‌ها مطلع می‌سازد. در ضمن Mi Band 2 می‌تواند به شمارش گام‌ها، محاسبه کالری مصرف شده و مسافت پیموده شده بپردازد و به‌همین دلیل دیوایسی مناسب برای عاشقان ورزش است.

قیمت: ۲۳۰ هزار تومان

وی‌ سریز WEAV101

گجت‌های پوشیدنی

دیسپلی لمسی و ۱.۵ اینچی یکی از دلایل خرید WEAV101 محسوب می‌شود و استفاده از گجت را ساده‌تر کرده. قابلیت نصب سیم‌کارت هم فراهم شده تا با اسمارت واچ خود با دوستان‌تان تماس بگیرید. سازنده ۶۴ مگابایت فضای ذخیره‌سا‌زی نیز تدارک دیده تا به‌راحتی محتواهای مختلف را ذخیره نمایید. برای WEAV101 دوربینی هم در نظر گرفته شده تا کاربر بتواند به ثبت تصاویر بپردازد. پشتیبانی از پیامک‌های فارسی هم جز ویژگی‌های جذاب این ساعت به‌شمار می‌آید. WEAV101 به بلندگویی نیز مجهز گشته تا قادر به پخش زنگ‌های هشدار باشد و شما را از خواب بیدار کند!

قیمت: ۱۳۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH