تلویزیون‌ها

با بهترین تلویزیون‌ها در رنج قیمتی زیر 6 میلیون تومان آشنا شوید

هر ساله تلویزیون‌های بسیاری به بازار عرضه می‌شوند و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. با کمک برخی می‌توانیم به نصب و اجرای شبکه‌های اجتماعی بپردازیم و بعضی از تلویزیون‌ها نیز تجربه بازی‌های با گرافیک بالا را ممکن می‌کنند. به‌همین دلیل انتخاب برای کاربران سخت‌تر شده و باید وقت زیادی را برای تحقیقات و شناخت ویژگی‌های دیوایس‌ها صرف نمایید. با این حال، راهنماهای خرید در اختیارتان قرار گرفته‌اند. در ادامه می‌خواهیم با بهترین تلویزیون‌ها در رنج قیمتی زیر 6 میلیون تومان آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.


مارشال ME-4316

تلویزیون‌ها

صفحه‌نمایش ۴۳ اینچی و با تکنولوژی ال‌ای‌دی مهم‌ترین دلیل برای خرید این مدل به‌حساب می‌آید. به‌لطف این فن‌آوری رنگ‌ها به‌صورت جذابی نشان داده می‌شوند و روشنایی پنل افزایش یافته. تولیدکننده رزولوشن فول اچ‌دی را هم تدارک دیده تا قادر به دیدن جزئیات تصاویر باشید. مارشال از اهمیت اسپیکرها غافل نشده و برای محصول خود از بلندگوهای توان‌مند بهره برده. در حقیقت موزیک‌ها با شفافیت بالا و و میزان باس مطلوب پخش می‌شوند. شرکت سازنده درگاه یو‌اس‌بی هم در نظر گرفته تا به‌راحتی فلش‌مموری را به تلویزیون متصل کنید و به تماشای فیلم‌های دل‌خواه‌تان بپردازید. خروجی هدفون هم یکی دیگر از ویژگی‌های دوست‌‌داشتنی ME-4316 به‌شمار می‌آید. چراکه گیمرها و عاشقان سریال‌ها و انیمیشن‌ها بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران می‌توانند محتواهای مورد علاقه خود را مشاهده کنند. با این همه، نباید اهمیت طراحی را فراموش نمود. به‌جرات می‌توان گفت ME-4316 از دیزاین مدرن و زیبایی سود می‌برد و نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌کند. حاشیه‌های باریک اطراف صفحه هم دیدن فیلم‌ها را هیجان‌انگیز می‌سازند.

قیمت: ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

شیائومی 4A

تلویزیون‌ها

دیزاین مدرن و چشم‌گیر نقشی اساسی را در فروش یک محصول ایفا می‌کند و شیائومی نیز به این مسئله پی برده و 4A را با یک طراحی زیبا و لوکس به بازار عرضه نموده. گفتنی‌ست حاشیه‌های اطراف دیسپلی دیدن فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌سازند. صفحه‌نمایشی ۳۲ اینچی و با رزولوشن فول اچ‌دی برای این تلویزیون تدارک دیده شده که مهم‌ترین دلیل برای خرید آن به‌حساب می‌آید. به این ترتیب جزئیات بسیاری در تصاویر خواهید دید و می‌توانید محتواهای فول اچ‌دی را تماشا کنید. 4A به دو عدد اسپیکر قدرت‌مند نیز مجهز گشته تا موزیک‌ها با وضوح بالا و میزان بلندی مناسب پخش شوند و به‌خوبی نیاز کاربران را برطرف می‌نماید. رابط هوشمند نقطه عطفی برای 4A شمرده می‌شود و آن را به مدلی جذاب مبدل کرده. تولیدکننده چینی از چیپستی ۴ هسته‌ای بهره برده که با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه شده. در نتیجه قادرید به نصب و اجرای اپلیکیشن‌های محبوب بپردازید و بازی‌های مختلف را دانلود کنید. به‌طور کلی اگر به‌دنبال تلویزیونی هوشمند هستید که از نمایشگری باکیفیت برخوردار باشد، نباید 4A را فراموش کنید.

قیمت: ۵ میلیون تومان

هاردستون 43bg5961

تلویزیون‌ها

طراحی زیبا برای یک دیوایس امری مهم و ضروری شمرده می‌شود و خوش‌بختانه هاردستون این موضوع را درک نموده و برای محصول خود از یک طراحی جذاب و چشم‌گیر بهره جسته. حاشیه‌های نسبتا باریک اطراف صفحه تماشای محتواهای مختلف را لذت‌بخش‌تر می‌کنند و ظاهری مدرن به 43bg5961 بخشیده‌اند. نمایشگر ۴۳ اینچی و با تکنولوژی ال‌ای‌دی برای‌تان تدارک دیده شده تا روشنایی پنل افزایش یابد و رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌آمیزی به‌نمایش گذاشته شوند. رزولوشن فول اچ‌دی هم فراهم شده تا سطح بالایی از جزئیات را در تصاویر مشاهده نمایید. بلندگوهای توان‌مند یکی از دلایل خرید 43bg5961 به‌حساب می‌آید و آن را به گزینه‌ای مطلوب برای دوستداران موسیقی بدل کرده. این اسپیکرها موسیقی‌ها را با وضوح رضایت‌بخش و میزبان بلندی مناسب پخش می‌نمایند و نیاز بیش‌تر کاربران را پوشش می‌دهند. هاردستون درگاه‌های متعددی را نیز برای 43bg5961 طراحی کرده تا به‌راحتی دیوایس‌های گوناگون را به تلویزیون وصل کنید.

قیمت: ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

سامسونگ 32N5550

تلویزیون‌ها

بی‌تردید سامسونگ غول دنیای نمایشگرها محسوب می‌شود و بسیاری از کمپانی‌ها ساخت دیسپلی محصولات خود را به این شرکت پرآوازه می‌سپارند. به‌همین دلیل، تلویزیون‌های سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از قابلیت‌های بی‌شماری سود می‌برند. 32N5550 نیز از این قاعده مستثنی نیست. دیزاین جذاب جز ویژگی‌های این مدل به‌شمار می‌آید و آن را در کلاس تلویزیون‌های زیبا قرار می‌دهد. پنل ۳۲ اینچی مجهز به فن‌آوری ال‌ای‌دی از روشنایی بالایی بهره می‌گیرد و در عین حال مصرف بسیار کمی دارد. رزولوشن اچ‌دی هم در نظر گرفته شده تا جزئیات تصاویر قابل مشاهده باشند و قادر به تماشای فیلم‌های اچ‌دی باشید. گفتنی‌ست بلندگوهای قدرت‌مند 32N5550 را از سایر رقبا متمایز می‌سازد. موزیک‌ها با وضوح راضی‌کننده و میزان بلندی مناسب پلی می‌گردند.

قیمت: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

تی‌سی‌ال 32D2910

تلویزیون‌ها

اگر نمی‌خواهید برای خرید یک تلویزیون ال‌ای‌دی مبلغ زیادی را بپردازید، پس حتما این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. تولیدکننده پنلی ۳۲ اینچی با رزولوشن اچ‌دی را تدارک دیده تا از تماشای فیلم‌ها و سریال‌های دل‌خواه خود لذت ببرید. دو بلندگو مجهز به استاندارد دالبی دیجیتال به‌چشم می‌خورد که موزیک‌ها را با کیفیت مطلوب پخش می‌کنند. دو درگاه یو‌اس‌بی هم در نظر گرفته شده تا به‌راحتی فلش‌مموری و گجت‌های مختلف را به تلویزیون متصل نمایید.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH