گوشی گیمینگ ویوو iQOO با اسنپدراگون 855 معرفی شد!

در حالی که شاید همه منتظر اولین گوشی تاشو ویوو تحت برند iQOO بودند، این شرکت از گوشی گیمینگ خود با این نام رونمایی کرد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

شعار رسمی iQOO این‌است «هیولایی در درون» و ویوو هم بهترین مشخصات را برای هیولای جدید خود ارایه کرده تا قدرتمندترین گوشی این برند محسوب ‌شود. از اصلی‌ترین شاخص‌های سخت افزاری آن می‌توان به رم 12 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 855 و شارژر سریع 44 واتی اشاره کرد.

نگاهی به مشخصات گوشی iQOO

این گجت از نمایشگر ۶.۴۱ اینچی اولد با بریدگی قطره‌ای، حافظه داخلی 256 گیگابایت و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر بهره می‌برد. پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی به این معناست که در عرض ۱۵ دقیقه شارژ این باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به ۵۰ درصد و در عرض نیم ساعت به ۸۵ درصد می‌رسد و در عرض ۴۵ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود تا گیمرها نگران خالی شدن باتری‌شان و از دست دادن زمان نباشند.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم خنک‌کننده مایع آن اشاره کرد که یک محفظه بخار را در خود جای می‌دهد. همچنین قابلیت‌های مختلف دیگری برای بهبود عملکرد در این گوشی در نظر گرفته شده است. Center Turbo، Net Turbo Cooling Turbo ، Game Turbo و AI Turbo از جمله این ویژگی‌ها هستند که در یک سرویس که Multi_Turbo نام دارد جای گرفته‌اند.

یکی دیگر از نکاتی که ویوو برای گیمرها در نظر گرفته است، سوئیچ اتوماتیک بین 4G و Wifi است تا در صورت کندی یا اختلال در هریک سریعا به روش دیگر به اینترنت متصل شود تا بدون نیاز به توقف به بازی خود ادامه دهند.

گوشی جدید iQOO مجهز به دوربین سه‌گانه با لنزهای زاویه عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور Sony IMX263، یک شاتر اصلی 12 مگاپیکسلی با فناوری dual_pixel ساخت خود ویوو و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی است تا علاوه بر بازی در عکاسی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

قیمت و زمان عرضه

گوشی vivo iQOO در رنگ‌های آبی و نارنجی در سه نسخه با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شود. نسخه ارزان‌تر این هندست با حافظه داخلی 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم حدود 450 دلار قیمت دارد. در صورتی که رم قوی‌تری برای این گوشی بخواهید باید نسخه 8 گیگابایتی را 490 دلار بخرید و در نهایت 640 دلار باید برای هیولای 256 گیگابایتی حافظه داخلی و 12 گیگ رم پرداخت کنید. اولین پیش فروش رسمی این گوشی 2 روز دیگر آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH