احتمال عرضه زودهنگام سامسونگ گلکسی A40 جهت رقابت با اسمارت‌فون موتو G7

سامسونگ با رونمایی احتمالی از اسمارت‌فون‌هایی نظیر گلکسی A60، گلکسی A70 و گلکسی A90 در آینده‌ای نزدیک، محصولات سری گلکسی A خود را به‌روزرسانی می‌کند. بر اساس گزارشات، گلکسی A40 یکی دیگر از اسمارت‌فون‌های در دست اقدام سامسونگ است که ظاهرا به‌عنوان جدیدترین هندست میان‌رده کمپانی عرضه خواهد شد.

گلکسی A40 در حد فاصل میان هندست‌های اخیرا معرفی شده گلکسی A30 و گلکسی A50 قرار می‌گیرد و الگوی نام‌گذاری گوشی نیز به‌خوبی نمایانگر این موضوع است. این گوشی احتمالا از یک نمایشگر 6.4 اینچی Infinity-U مشابه و ساختار پلاستیکی براق در پنل پشتی بهره خواهد برد.

اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی A30 و گلکسی A50

سنسورهای دوربین به‌کارگیری شده در گلکسی A40 احتمالا با نمونه‌های موجود در گجت اندکی گرا‌ن‌قیمت‌تر گلکسی A50 یکسان خواهند بود. در صورت تحقق این امر انتظار می‌رود شاهد حضور دوربین‌های 25 مگاپیکسلی در قسمت‌های پشتی و جلویی گوشی باشیم. یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه‌دید گسترده، حسگر 5 مگاپیکسلی جهت سنجش عمق و اسکنر اثرانگشت نیز بایستی در پنل پشتی گلکسی A40 مستقر شوند.

از جنبه مشخصات داخلی پیش‌بینی می‌شود که توان پردازشی دستگاه آینده از طریق تراشه 8 هسته‌ای اگزینوس 7904 تامین شود. این پردازنده پیش‌تر در گوشی گلکسی A30 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. با این‌حال گلکسی A40 برخلاف گلکسی A30 احتمالا مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A40 بایستی در اواخر ماه جاری یا اوایل ماه آوریل معرفی شود. فروش این هندست در کشورهای اروپایی بایستی بلافاصله پس از معرفی آن آغاز شود. وب‌سایت MySmartPrice ادعا می‌کند که گلکسی A40 با برچسب قیمتی 249 یورویی در سراسر قاره اروپا عرضه خواهد شد.

چنان‌چه این ادعا صحیح باشد؛ در این‌صورت گلکسی A40 در رقابت مستقیم با اسمارت‌فون موتورولا موتو G7 قرار می‌گیرد. این پدیده به معنای تنگ شدن عرصه رقابت برای هندست سامسونگی بوده و احتمالا به‌سختی میتوان آن‌ را بر موتو G7 ترجیح داد؛ چرا که دستگاه ساخت موتورولا از پردازنده قدرتمندتر (اسنپ‌دراگون 632) و کیفیت ساخت بالاتری برخوردار است.

1 در مورد “احتمال عرضه زودهنگام سامسونگ گلکسی A40 جهت رقابت با اسمارت‌فون موتو G7”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH