کیفیت فوق‌العاده دوربین هواوی P30 Pro در ثبت کردن عکس از کره ماه

هواوی P30 Pro، یکی از گوشی‌های شرکت هواوی است که در 26 مارس در شهر پاریس رونمایی خواهد شد. این گوشی مجهز به دوربین POP-OUT است که قدرت و کیفیت خوبی برای گرفتن عکس از کره ماه دارد! طبق گفته‌های یک مجله اینترنتی، این گوشی دارای یک دوربین پریسکوپ است که قابلیت‌های زیادی در حوزه زوم دارد. دوربین هواوی P30 Pro امکان زوم تصاویر تا 7.8 برابر را دارد. این شایعه نیز مدتی قبل به یک حقیقت نسبی تبدیل شد، انتشار یک عکس از کره ماه که به وسیله دوربین این گوشی و توسط ریچارد یو صورت گرفت، تمامی شایعات را درباره این گوشی به حقیقت مبدل کرد.

رقابت در بین شرکت‌های بزرگ در حوزه عملکرد و کیفیت دوربین تلفن‌همراه در سال 2019 بسیار جذاب خواهد بود. مخصوصا اگر در بین شرکت‌های بزرگی مثل اپل و سامسونگ، هواوی هم به جمع رقیبان آن‌ها بپیوندد.

هواوی در طی سال جاری، بیکار ننشست و به معرفی گوشی Mate 20 Pro مشغول شد. این گوشی دارای یک دوربین سه‌گانه است که مجهز به یک نمونه 40 مگاپیکسلی، یک دوربین 20 مگاپیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی برای تثبیت نور هنگام عکسبرداری و فیلمبرداری است.

علاوه‌بر ویژگی زوم فوق‌العاده در گوشی P30 Pro، گفته شده که عملکرد دوربین این گوشی در نور کم، توسط سخت‌افزار گوشی بهبود خواهد یافت. این در‌حالی است که ویژگی بهبود عملکرد دوربین در نور کم که در گوشی Pixel 3 نیز وجود دارد، توسط یک عامل نرم‌افزاری انجام می‌شود.

گوشی Pixel 3 رقیب Huawei P20 Pro

در بین گوشی‌های هوشمند شرکت هواوی، مدل P20 Pro مجهز به زوم سه برابری بر روی تصاویر است. اما طبق گفته‌هایی که مطرح شده، این شرکت بنا دارد تا تمامی تمرکز خود را بر روی دوربین P30 Pro بگذارد.

اگرچه هنوز بسیاری از مشخصات فنی این تلفن اعلام نشده است، اما دوربین پیشرفته این دستگاه می‌تواند یک نقطه قوت برای فروش P30 Pro به حساب بیاید. هواوی تبلیغات زیادی را برای این مدل از گوشی خود در شبکه‌های اجتماعی و محیط شهر پاریس انجام داده است.

در بیلبوردهای تبلیغاتی شهر پاریس که متعلق به هواوی هستند، جمله “Rewrite the Rules” (بازنویسی قوانین) درج شده است که نشان می‌دهد، این شرکت یک تصمیم بسیار جدی برای رقابت با رقیبان قدرتمند خود گرفته است.

به سوپر گروه گوشی‌های هواوی ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH