هواوی P30 پرو با دوربین زوم پریسکوپی عرضه می‌شود

طرفداران هواوی منتظر معرفی پرچم‌داران آینده سری P30 این کمپانی هستند. براساس برنامه‌ریزی زمانی، روز 26 مارس و طی رویدادی در شهر پاریس از این هندست‌ها رونمایی خواهد شد. پیش‌تر شایعات انگشت‌شماری پیرامون اسمارت‌فون‌های این سری منتشر شده است و اکنون نیز هواوی در خصوص مدل پیشرفته‌تر هندست‌های سری P یعنی P30 پرو به جزئیات اندکی اشاره نموده است. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد؛ هواوی P30 پرو مجهز به یک دوربین زوم پریسکوپی خواهد بود.

وب‌سایت AndroidCentral از کلمنت ونگ؛ معاون ارشد بازاریابی جهانی محصولات هواوی شنیده است که اسمارت‌فون P30 پرو از یک دوربین زوم پریسکوپی‌شکل بهره خواهد برد و این دوربین امکان بزرگنمایی فوق‌العاده را برای گوشی فراهم می‌کند. آقای ونگ به سطح بزرگنمایی دوربین دقیقا اشاره نکرده است؛ اما میزان زوم دوربین احتمالا از بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری و زوم هیبریدی 5 برابری دوربین گوشی P20 پرو بیش‌تر خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد که هواوی در پیکره‌بندی دوربین این هندست اقدامات منحصربه‌فردی را اجرایی خواهد کرده است. ونگ افزود که دوربین P30 پرو مجهز به مشخصه‌ای خواهد بود که پیش‌تر در هیچ‌یک از اسمارت‌فون‌های دیگر مشاهده نشده است. این موضوع فرضیه به‌کارگیری احتمالی لنزی با قابلیت زوم مکانیکی را تقویت خواهد کرد. در حال حاضر هواوی پیرامون این پیکره‌بندی هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است؛ لذا اکنون موضوع صرفا در حد یک گمانه‌زنی باقی می‌ماند. نهایتا با معرفی هواوی P30 پرو، امکان بررسی و مقایسه دوربین این هندست فراهم خواهد شد.

عملکرد دوربین هواوی P20 پرو در شرایط نوری ضعیف کاملا مناسب بود و در هواوی P30 پرو نیز عملکرد این قسمت ارتقا خواهد یافت. این‌بار نیز آقای ونگ به بیان جزئیات نپرداخته است؛ اما خاطرنشان کرده که عملکرد دوربین نسل بعدی در این زمینه نیز پیشرفت چشمگیری را شاهد خواهد بود. تمامی این موارد، لحظه‌شماری طرفداران هواوی برای برگزاری رویداد 26 مارس را بسیار دشوارتر می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH