امکان رزرو رستوران توسط گوگل اسیستنت در گوشی‌های پیکسل!

گوگل اخیراً در یکی از کنفرانس‌های خود اعلام کرد که سال گذشته، ویژگی جالبی در اختیار کاربران گوشی‌های پیکسل قرار گرفت. این قابلیت Duplex نام دارد و هم‌اکنون در ایالات‌متحده آمریکا در دسترس تمام کاربران پیکسل قرار گرفته است. فناوری Duplex با برنامه گوگل اسیستنت ادغام شده و شما به‌راحتی می‌توانید رستوران موردنظر خود را به‌سرعت از طریق تلفن، رزرو کنید.

پس از عرضه آپدیت گوگل اسیستنت برای گوشی‌های پیکسل، امکان ارسال دستور صوتی برای رزرو مکان فراهم شده و به‌راحتی قادر خواهید بود زمان و مکان رستوران موردنظر را به گوگل اسیستنت پیام دهید. به‌راحتی از دستیار گوگل بخواهید که مثلاً در فلان رستوران میز 4 نفره رزرو کند. پس از ارسال این دستور، دستیار گوگل با رستوران مربوطه تماس گرفته و در صورت امکان رزرواسیون انجام خواهد شد.

در صورت موجود بودن میز 4 نفره برای رزرو، یک اعلان در موبایل، یک ایمیل و دعوت‌نامه تقویمی برای یادآوری روز رزرو، دریافت خواهید کرد.

به گفته گوگل، هم‌اکنون برای تمام رستوران‌هایی که از سرویس رزرو آنلاین استفاده و با غول جستجو (گوگل اسیستنت) همکاری می‌کنند، دستیار به‌طور مستقیم از طریق گوگل، رزرواسیون را انجام داده و تأیید می‌کند.

نگران نباشید با وجود اینکه هم‌اکنون این ویژگی فقط در گوشی‌های پیکسل در ایالات‌متحده ایجاد شده است، گوگل خاطرنشان می‌سازد که طی چند هفته آینده، قابلیت Duplex به دستگاه‌های Android و iOS بیشتری نیز افزوده خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH