ipad budget new gen

احتمالا مدل مقرون به صرفه نسل بعدی آیپد، تاچ آی‌دی و جک هدفون داشته باشد

شایعات منتشر شده از مونتاژ کننده‌های آسیایی خبر از این می‌دهند که هفتمین نسل از آیپد از نظر ظاهری به آیپدهای ۹.۷ اینچی نسل حاضر بسیار شبیه خواهد بود و بناست به سیستم احراز هویت بیومتریک تاچ آی‌دی و جک هدفون مجهز باشند.

این منابع آگاه ادعا کرده‌اند که اپل قصد ندارد برای آیپد مقرون به صرفه ۹.۷ اینچی نسل آتی تغییر چندانی از نظر ظاهری ایجاد نماید؛ محصولی که با در اولویت قرار دادن بازار دانشجویان و دانش‌آموزان تولید و عرضه می‌گردد.

حداقل یکی از شرکت‌های مونتاژ کننده معتقد است که در نسل آینده آیپدها، یک مدل ده اینچی هم وجود دارد، اما مشخصات فنی این مدل هنوز افشا نشده است. این اطلاعات با آن‌چه تحلیل‌گر مشهور محصولات اپل یعنی مینگ چی کو می‌گوید، هماهنگی نسبتا زیادی دارد. او همین چند وقت پیش عنوان کرده بود که پایین‌ترین مدل نسل آینده آیپدها با صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی عرضه خواهد شد. حال این‌که اپل اندازه قاب دور صفحه نمایش آیپد را افزایش بدهد یا این‌که صفحه نمایش بزرگ‌تر را در قاب بندی مدل ۹.۷ اینچی بگنجاند هنوز مشخص نیست.

درست مثل سال گذشته، آیپد ۹.۷ اینچی سال ۲۰۱۹ هم ممکن است فناوری‌های قدیمی همچون تاچ آی‌دی را همچنان حفظ نماید، آن هم احتمالا به خاطر حفظ قیمت پایین‌تر در بین دیگر مدل‌های نسل جدید. اپل از سال ۲۰۱۸ برای مدل‌های برتر آیپد تاچ آی‌دی را کنار گذاشت و در عوض برای احراز هویت روی Face ID تکیه کرد.

ipad budget new gen

آیپد مقرون به صرفه نسل جدید همچنین دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز خواهد بود. در بین محصولات قابل حمل شرکت اپل، جک هدفون این اواخر توسط این شرکت تقریبا به طور کامل حذف گردیده است. اپل ابتدا در سال ۲۰۱۶ و در آیفون ۷ و ۷ پلاس جک هدفون را حذف کرد و اخیرا نیز همین اتفاق برای آیپد پرو در سال ۲۰۱۸ تکرار شد.

گزارش این منابع آگاه مشخص نکرده است که اپل برای آیپدهای جدید از چه نوع اتصالی برای شارژ کردن دیوایس کمک خواهد گرفت.

در آخر، شرکت‌های مونتاژ کننده ادعا نموده‌اند که ممکن است اپل در کنار نسل هفتم آیپد، آیپد مینی ۵ را هم معرفی کند؛ محصولی که طبق شایعات در حال حاضر در حال آماده‌سازی است. هیچ تاریخ عرضه‌ای به بیرون درز نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود این محصول طی هفته‌های آینده رونمایی شود.

باز هم بر مبنای شایعات، آیپد نسل آتی از نظر قطعات داخلی تفاوت چندانی نخواهد داشت. مینگ چی کو هم در پیش‌بینی‌های اخیر خود گفته که بزرگ‌ترین تفاوت آیپد ۹.۷ اینچی نسل آینده و آیپد مینی ۵ نسبت به مدل‌های حال حاضر، تنها افزایش سرعت پردازش خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH