اطلاعاتی در رابطه با اسمارت‌فون جدید ویوو iQOO

شرکت زیرمجموعه ویوو که با نام iQOO فعالیت می‌کند، اولین اسمارتفون خود را با نام iQOO در ماه پیش معرفی کرد. این گوشی درحال حاضر فقط در چین عرضه می‌شود، اما در نیمه دوم 2019 در هندوستان عرضه خواهد شد. طبق گزارش وب‌سایت هندی 91Mobiles، گوشی هوشمند ویوو iQOO در اواخر ماه مه یا اوایل ژوئن امسال در هندوستان فروخته خواهد شد.

هم‌چنین این شرکت دومین گوشی هوشمند گیمینگ خود را هم در هندوستان در دسترس مشتریان قرار خواهد داد. iQOO قیمت این گوشی در هند را بین 30000 روپیه (435 دلار) تا 60000 روپیه (870 دلار) تعیین خواهد کرد و این قیمت، یک رقیب سرسخت و جدی برای وان پلاس به وجود می‌آورد.

گوشی ویوو iQOO مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 SoC بوده که همراه با 12 گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد. این اسمارت‌فون دارای یک صفحه‌نمایش 6.41 اینچی با فناوری آمولد و فول‌اچ‌دی پلاس است. محصول جدید ویوو دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه بوده که کیفیت سنسورهای آن 13 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل هستند.

مقدار حافظه داخلی این گوشی 256 گیگابایت و ظرفیت باتری آن 4000 میلی‌آمپر است، این اسمارتفون نوزاد، از قابلیت شارژ سریع (Fast Charge) هم پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH