اوپو رنو تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

گوشی هوشمند اوپو رنو با شماره مدل CPH1919 و CPH1921 تاییدیه بلوتوث خود را دریافت کرد، شایعات قبلی هم به چند نسخه بودن این گوشی اشاره کرده بودند. البته تمامی مشخصات در هردو مدل یکسان هستند و تنها تفاوتی که در این لیست مشاهده می‌شود وجود باند فرکانسی n78 است که برای نسخه 5G این گوشی تعیین شده است.

طبق تیزر‌هایی که از این گوشی دیده‌ایم، در این فهرست، گوشی هوشمند اوپو رنو مجهز به سه عدد سنسور دوربین با کیفیت‌های 48، 8 و 13 مگاپیکسل است. صفحه‌نمایش این هندست هم مانند گلکسی اس 10 از فناوری AMOLED در نمایشگر خود استفاده کرده، البته اوپو در صفحه‌نمایش این گوشی از هیچ سوراخی استفاده نکرده و مشخص نیست که این شرکت برای قرار‌دادن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلوی گوشی از چه فناوری استفاده خواهد کرد.

هر دو مدل اوپو رنو از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 برای پردازش کارها استفاده خواهند کرد. اما یک مدل دیگر از این گوشی با شماره مدل CPH1927 از پردازنده اسنپدراگون 710 بهره‌مند شده است. شاید وجود این مدل در لیست به معنای ارایه نسخه ضعیف‌تر اوپو رنو از سوی این شرکت خواهد بود.

هندست‌های جدید اوپو برای اولین بار در تاریخ 10 آوریل (21 فروردین 1398) در بازار چین فروخته خواهند شد و سپس در بازارهای جهانی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH