موتو Z4 پلی

موتو Z4 پلی تاییدیه FCC را دریافت کرد

چند روز پیش بود که یک رندر از خانواده موتو Z4 توسط وب‌سایت 91Mobiles منتشر شد. اگرچه مشخص نبود این رندرها مربوط به موتو Z4 خواهد بود و یا به نسخه Z4 پلی مرتبط است، اما وجود پورت 3.5 میلی‌متری هدفون در بخش پایینی دستگاه بیش‌تر موتو Z4 پلی را تداعی می‌کرد.

در این رندر هیچ نشانه‌ای از وجود اسکنر اثر انگشت در بخش کناری دستگاه وجود ندارد، از این رو یا اسکنر اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر خواهد بود و یا این رندر جعلی است. هم‌چنین باور این موضوع سخت است که موتورولا پرچم‌دار سال 2019 خود را تنها با یک سنسور دوربین روانه بازار کند؛ آن‌هم در حالی که هر دو اسمارت‌فون موتو Z2 و Z3 با دوربین دوگانه عرضه شده‌اند.

وب‌سایت XDA-Developers اخیرا در گزارشی، مدعی شده است که موتورولا موتو Z4 پلی تحت کدنام foles در حال توسعه است. این اسمارت‌فون اخیرا توانسته تاییدیه FCC را دریافت کند.

موتو Z4 پلی از چیپست اسنپدارگون 675 استفاده خواهد کرد که با 4 یا 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود. در بخش حافظه داخلی نیز می‌توانیم 64 یا 128 گیگابایت را مشاهده کنیم که برای یک اسمارت‌فون میان‌رده مناسب به نظر می‌رسد. نیرو دهنده این مجموعه سخت‌افزاری یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. دیگر اطلاعات منتشر شده توسط FCC نشان دهنده ویژگی‌های ارتباطی موتو Z4 پلی است.

در اطلاعات منتشر شده توسط FCC، شارژر این هندست 18 واتی از نوع توربو شارژر عنوان شده است. این شارژر می‌تواند خروجی 5 ولتی با شدت جریان 3 آمپر و یا خروجی 12 ولتی با شدت جریان 1.5 آمپر را تامین کند؛ از این رو برای استفاده توسط شارژ سریع کوالکام و Power Delivery  مناسب است.

در رابطه با نمایشگر مورد استفاده در موتو Z4 پلی، هیچ اطلاعاتی توسط FCC منتشر نشده است، با این حال XDA عنوان می‌کند که نمایشگر مورد استفاده در این میان‌رده می‌تواند 6.39 اینچی باشد و حاشیه اضافه کمی در اطراف آن وجود خواهد داشت. مطابق اطلاعات درز پیدا کرده توسط FCC، این اسمارت‌فون در ابعاد 157 در 75 میلی متر روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود این نمایشگر مورد استفاده در این اسمارت‌فون وظیفه میزبانی از سنسور اثر انگشت را نیز بر عهده داشته باشد.

هنوز بسیار زود است تا اعلام کنیم موتورولا قصد دارد امسال خانواده پرچم‌دار خود را در چند مدل روانه بازار کند و یا تنها به یک نسخه از موتو Z4 بسنده خواهد کرد. اگر قرار باشد موتو Z4 پلی ساخته و روانه بازار شود، قطعا از ماژول 5G پشتیبانی خواهد کرد. موتورلا در سال جاری میلادی قصد دارد اسمارت‌فون انعطاف‌پذیر خود با نام RAZR را نیز روانه بازار کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH