شیائومی در حال آماده‌سازی دو اسمارت‌فون مجهز به اندروید وان و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر

وقتی در سپتامبر 2017، شیائومی، Mi A1 را معرفی کرد، این گوشی موبایل تقریبا به موفقیت یک شبه دست یافت. شیائومی هم با Mi A2 و Mi A2 Lite، به دنبال ادامه موفقیت سری اول رفت. حالا طبق اطلاعات منتشر شده توسط XDA Developers، این کمپانی چینی در حال آماده‌سازی نسل سوم این سری است.

انتظار می‌رود این دو اسمارت‌فون که نام کدگذاری شده‌شان «bamboo_sprout» و «cosmos_sprout» است، (همه اسمارت‌فون‌های مجهز به اندروید وان باید از پسوند sprout به معنای جوانه در کد نامشان استفاده شود) در اواخر امسال، با نام‌های شیائومی Mi A3 و Mi A3 Lite، عرضه شوند. طبق اطلاعاتی که به دست آمده، هر دو اسمارت‌فون در حال تست «fod» هستند. در شیائومی، این اصطلاح به معنی حسگر اثر انگشت درون نمایشگر است، چیزی که احتمالا توجه مشتریان را جلب می‌کند.

در حال حاضر، همه به اتفاق نظر معتقدند که حسگرهای اثر انگشت سنتی، مانند چیزی که در Mi A2 دیده می‌شود، نسبت به حسگرهایی که زیر نمایشگر قرار داده می‌شوند، بسیار سریع‌تر و دقیق‌ترند. اما برای مصرف‌کنندگان عادی که درباره تکنولوژی، چندان اطلاعاتی ندارند، این راه حل جدید، بسیار آینده‌نگرانه‌تر به نظر می‌رسد. از این جهت است که شیائومی، احتمالا می‌خواهد این حسگرهای زیر نمایشگر را در خط تولید Mi A3، قرار دهد.

مشخصات فنی این دو دستگاه هنوز پشت پرده قرار دارد. هرچند، XDA Developers گزارش می‌دهد که هر دو اسمارت‌فون، به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تجهیز خواهند شد. این دوربین‌ها احتمالا در یک ناچ کوچک قطره‌ای قرار می‌گیرند؛ مثل تقریبا همه اسمارت‌فون‌هایی که این روزها توسط شیائومی، عرضه می‌شود.

در بحث تاریخ عرضه، شیائومی Mi A3 و Mi A3 Lite، احتمالا اواخر ماه مه یا اوایل ژوئن، به بازار خواهند آمد و قیمت‌گذاری آن‌ها هم هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH