گوشی سونی اکسپریا 10 اولترا به چه شکلی خواهد بود؟

ماه گذشته، شرکت سونی با انتشار سه گوشی سونی اکسپریا 1، 10 و 10 پلاس با ابعاد غیرمعمول، همه را شگفت‌زده کرد؛ این سه گوشی دارای نمایشگر فوق عریض ۲۱:۹ هستند که طراحی چنین نمایشگری تجربه تماشای سینمایی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در بررسی‌های انجام‌شده درباره دو گوشی اکسپریا 10 و 10 پلاس، دریافتیم که این دو گوشی علاوه بر اینکه از ابعاد عمودی مناسبی برخوردار هستند، به‌راحتی در دست جا گرفته و به آسانی نگه داشته می‌شوند. البته این طراحی ممکن است زیاد مورد علاقه مردم واقع نشود ولی به‌هرحال چیزی است که طراحی شده است.

به‌دنبال عرضه گوشی‌های اکسپریا با نمایشگر 21:9 طی چند هفته گذشته، شایعاتی درباره اسم سومین گوشی از این مجموعه سه‌گانه در رسانه‌ها درز پیدا کرد. طبق شایعات شنیده‌ شده، اسم این گوشی، اکسپریا 10 اولترا است. همان‌طور که میدانید در بین محصولات شرکت سونی، محصولی که از پسوند اولترا برخوردار باشد، معمولاً جزو بزرگ‌ترین گوشی‌ها در سری محصولات این شرکت است و احتمالاً اکسپریا 10 اولترا نیز چنین باشد. طبق شایعات شنیده‌شده، احتمالاً گوشی اکسپریا 10 اولترا دارای صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از 7 اینچ باشد که در این صورت قاب بسیار بزرگی نیز برای این گوشی بلند طراحی خواهد شد.

به نظر شما چنین دستگاهی به چه شکلی خواهد بود؟ با توجه به اینکه همواره محصولات سونی طراحی‌هایی تقریباً شبیه به هم داشته و گوشی اکسپریا 10 اولترا نیز مطمئناً شکلی نزدیک به اکسپریا 10 و 10 پلاس خواهد داشت، ما از فتوشاپ کمک گرفته و تصویر احتمالی این گوشی را ساختیم. با توجه به گوشی 6.5 اینچی اکسپریا 10 و گوشی 5.8 اینچی گلکسی s10e، شکل اکسپریا 10 اولترا به‌صورت زیر خواهد بود.

انتظار می‌رود که این گوشی از قدرت سخت‌افزاری بالایی نیز برخوردار باشد؛ به‌این‌ترتیب احتمالاً به تراشه اسنپدراگون 710، رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی مجهز شود. علاوه بر این، همانند گوشی‌های اکسپریا 10 و 10 پلاس، این گوشی نیز قطعاً دارای دوربین‌های دوگانه خواهد بود.

هنوز زمان دقیق عرضه گوشی اکسپریا 10 اولترا معلوم نیست ولی طبق شایعات ممکن است به‌زودی شاهد انتشار آن باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH