انتشار جزئیاتی تازه از قابلیت دوربین پرچمداران جدید هواوی

تا 2 روز دیگر شاهد معرفی پرچمداران جدید هواوی خواهیم بود اما تقریبا اکثر مشخصات p30 و p30 پرو فاش شده است. یکی دیگر از امکانات جالب این دو دستگاه که به تازگی افشا شده قابلیت Dual-View آن‌هاست که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

 

اخیرا یک صفحه تبلیغاتی برای هواوی P30 تمام ویژگی‌های دوربین آن را مشخص کرده، همچنین برای خریداران سنگاپوری این گوشی، هدایایی را که همراه خرید دریافت می‌کنند، اعلام کرده است. طبق گزارش این سایت، یک ساعت هواوی واچ GT و یک اسپیکر JBL Clip 2 که در مجموع، ارزشی معادل 345 دلار دارند جزو هدایای خرید پرچمداران جدید هواوی هستند.

ویژگی‌هایی که پیش از این درباره دوربین هواوی p30 و p30 پرو از قبیل سنسور 40 مگاپیکسل Super Spectrum با حساسیت نوری فوق‌العاده زیاد و توانایی ضبط ویدیو در محیط‌های تاریک، قدرت زوم 10 برابر و سنسور ToF در نسخه پرو هواوی p30، اطلاع داشتیم نیز در این سایت شاهد هستیم.

اما جدیدترین ویژگی که مورد تایید قرار گرفته قابلیت Dual-View یا تصویربرداری همزمان با دو دوربین عقب آن‌هاست. ظاهرا ویژگی مورد نظر پس از عرضه گوشی‌ها و با ارایه یک آپدیت نرم افزاری فعال خواهد شد. کارکرد Dual-View این گونه است که با تقسیم صفحه، دو ویدیو را از نگاه دو دوربین عقب که یکی زاویه باز و دیگری زوم شده روی سوژه است، نمایش می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH