۶۵ اینچی

با بهترین تلویزیون‌های 65 اینچی بازار آشنا شوید

تولیدکنندگان بسیاری در بازار تلویزیون‌ها فعال هستند و همین موضوع باعث شده تا طیف گسترده‌ای از مدل‌ها تولید شوند و به مارکت عرضه گردند. از این رو گزینه‌های زیادی در اختیار کاربران قرار گرفته که با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانند یکی از این گجت‌ها را خریداری نمایند. اما انتخاب یک تلویزیون از بین این همه دیوایس کار آسانی نیست و باید وقت زیادی را صرف تحقیقات و شناخت ویژگی‌های هر مدل نمایید. با این همه، می‌توانید به راهنماهای خرید مراجعه کنید و در مدت زمان کمی با بهترین‌ها آشنا شده و سپس دستگاه مورد نظرتان را بخرید. در ادامه با ما همراه باشید تا با برترین تلویزیون‌های ۶۵ اینچی آشنا شویم.


ال‌جی OLED65C8GI

۶۵ اینچی

دیزاین مدرن و چشم‌گیر یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این مدل به‌حساب می‌آید که آن را در کلاس دیوایس‌های لاکچری قرار می‌دهد. گفتنی‌ست حاشیه‌های بسیار باریک اطراف دیسپلی تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را لذت‌بخش‌تر کرده‌اند. گذشته از این، نمایشگر ۶۵ اینچی با فن‌آوری اولد مهم‌ترین دلیل برای خرید محصول کره‌ای شمرده می‌شود و آن را به گزینه‌ای مناسب برای کاربران تبدیل نموده. رنگ‌ها به‌طور جذاب‌تری نشان داده می‌شوند و روشنایی در سطح بالایی قرار دارد. رزولوشن 4K این امکان را به شما می‌دهد تا قادر به دیدن جزئیات تصاویر باشید و در عین حال بتوانید از محتوای 4K بهره ببرید. خوش‌بختانه ال‌جی بخش صدا را فراموش نکرده و تلویزیون خود را به بلندگوهای توان‌مندی مجهز نموده. این اسپیکرها موزیک‌ها را با وضوح بی‌نظیر و میزان باس مطلوب پلی می‌نمایند. به این ترتیب اگر از طرفداران پروپاقرص موسیقی هستید، OLED65C8GI را فراموش نکنید. به‌لطف رابط هوشمند WebOS قادرید اپلیکیشن‌های محبوب را اجرا کنید و به تجربه بازی‌های هیجان‌انگیز بپردازید. همچنین می‌توانید به سایت‌های دل‌خواه‌تان سر بزنید و از اخبار روز آگاه شوید! تولیدکننده ریموتی جادویی را برای OLED65C8GI تدارک دیده که با گوگل اسیستنت یکپارچه شده و به این ترتیب فقط با صدای‌تان می‌توانید کارهایی مثل کم و زیاد کردن صدا، تغییر شبکه و… را انجام دهید.

قیمت: ۳۵ میلیون تومان

سونی KD-65X8500F

۶۵ اینچی

اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک تلویزیون، دیسپلی آن است. از این رو کمپانی سازنده نمایشگری ۶۵ اینچی و از نوع ال‌ای‌دی را برای دیوایس مذکور در نظر گرفته تا محتواهای مختلف با جذابیت بالایی به‌نمایش گذاشته شوند و گفتنی‌ست محصول ژاپنی نظر هر کسی را جلب می‌نماید. روشنایی در سطح خوبی قرار دارد و رنگ‌ها به‌طور اغراق‌آمیزی نشان داده می‌شوند. به این ترتیب تجربه بازی‌ها و دیدن فیلم‌ها با لذت بیش‌تری همراه خواهد بود. برای این‌که موسیقی‌ها بدون هیچ کم و کاستی پخش شوند، سونی دو اسپیکر را برای KD-65X8500F تدارک دیده که از قدرت نسبتا بالایی برخوردار هستند و با کیفیتی مثال‌زدنی موزیک‌ها را پلی می‌نمایند. رابط هوشمند اندروید هم تبدیل به نقطه عطفی برای این تلویزیون شده و گجت سونی را از رقبا متمایز می‌سازد. در نتیجه می‌توانید به‌راحتی اپلیکیشن‌های مورد نظرتان را نصب کنید و به جست‌وجو در اینترنت مشغول شوید.

قیمت: ۲۰ میلیون تومان

سامسونگ 65NU7100

۶۵ اینچی

بی‌تردید سامسونگ غول صنعت نمایشگرها به‌شمار می‌آید و همین مهم موجب شده تا تلویزیون‌های باکیفیتی را به بازار عرضه کند. 65NU7100 نیز جز خانواده سامسونگ است. در بخش جلویی شاهد یک دیسپلی ۶۵ اینچی هستیم که به تکنولوژی ال‌ای‌دی مجهز شده و از روشنایی زیادی بهره‌ می‌گیرد. از طرفی رنگ‌ها به‌طور اغرا‌ق‌آمیزی نشان داده می‌شوند و از این رو تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها در این صفحه غول‌آسا هیجان‌انگیزتر خواهد بود. خوش‌بختانه تولیدکننده از رزولوشن 4K بهره برده تا جزئیات فراوانی را در تصاویر مشاهده کنید. بلندگوهای خوش‌صدا به دلیلی برای خرید تلویزیون کره‌ای تبدیل شده‌اند و در واقع موسیقی‌ها با وضوح مناسب و میزان باس رضایت‌بخش پلی می‌شوند. رابط هوشمند یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد گجت‌های امروزی محسوب می‌شود و تلویزیون‌های امروزی را از مدل‌های قدیمی جدا می‌کند. سامسونگ نیز به این موضوع پی برده و محصول خود را با پلت‌فرم تایزن همراه نموده. پس با خرید 65NU7100 می‌توانید به نصب برنامه‌های مورد علاقه‌تان بپردازید و همچنین بازی‌های مختلف را دانلود و نصب کنید. طراحی زیبا و مدرن جز ویژگی‌های جذاب این تلویزیون است و سازنده حاشیه‌های باریکی را در اطراف پنل تدارک دیده تا بدون هیچ مزاحمتی به دیدن محتواها بپردازید.

قیمت: ۱۵ میلیون تومان

مارشال ME-6504

۶۵ اینچی

اگر به‌دنبال تلویزیونی غول‌پیکر و ۶۵ اینچی هستید و در عین حال نمی‌خواهید مبلغ بسیار زیادی برای خرید آن بپردازید، در نتیجه حتما این مدل را مدنظر داشته باشید. تولیدکننده برای محصول خود از یک دیسپلی ۶۵ اینچی و با فن‌آوری ال‌ای‌دی بهره برده که روشنایی پنل را افزایش داده است. رزولوشن 4K نیز فراموش نشده و به این ترتیب می‌توانید جزئیات خوبی را در تصاویر مشاهده کنید و از طرفی از محتوای 4K بهره ببرید. بلندگوهای محصول از قدرت خوبی برخوردار هستند و موسیقی‌ها را با میزان بلندی مطلوب پخش می‌کنند. رابط هوشمند اندروید مهمان ME-6504 شده و به این ترتیب قادرید اپلیکیشن‌های گوناگون را نصب نمایید. درگاه‌های متعدد یکی از ویژگی‌های این مدل محسوب می‌شود. برای همین می‌توانید دیوایس‌هایی مثل فلش‌مموری را به تلویزیون متصل کنید و فیلم‌های دل‌خواه‌تان را پخش کنید.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH