رندرهای اسمارت‌فون انعطاف‌پذیر شارپ منتشر شد

بدون شک اسمارت‌فون‌های انعطاف‌پذیر به یکی از ترندهای جدید دنیای تلفن همراه مبدل شده‌اند. تاکنون تنها سامسونگ و هواوی اسمارت‌فون‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند، اما انتظار می‌رود دیگر تولید کنندگان نیز به این گروه بپیوندند که یکی از آن‌ها شارپ است.

در سال 2017 کمپانی شارپ یک پتنت را در سازمان WIPO به ثبت رساند که در تصاویر زیر می‌توانیم آن را مشاهده کنیم. وب‌سایت LetsGoDigital برای درک بهتر طراحی این هندست، آن را به صورت سه بعدی مدل‌سازی کرده است. در این مدل سه بعدی می‌توانیم یک اسمارت‌فون با حاشیه زاید کم را مشاهده کنیم که قابلیت تا شدن از وسط را دارد.

نکته جالب توجه این طراحی، باز ماندن بخشی از نمایشگر پس از تا شدن است که امکان مشاهده نوتیفیکشن‌ها و یا دیگر اطلاعات را به شما می‌دهد. در بخش جلویی هیچ اثری از دوربین جلو وجود ندارد و تنها یک سنسور اصلی به عنوان دوربین در بخش پشتی نمایشگر قرار گرفته است. البته باید در نظر داشت که این طراحی مربوط به سال 2017 بوده و قطعا شارپ برای ساخت، تغییرات زیادی را در این اسمارت‌فون ایجاد خواهد کرد.

هم‌چنین به یاد داشته باشید که تمامی چیزهایی که در پتنت‌ها مشاهده می‌کنیم به واقعیت تبدیل نخواهد شد و یا در صورت ساخته شدن تغییرات گسترده‌‌ای را تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH