P30 پرو

4 دلیل برای این‌که P30 پرو هوآوی را بخریم

هوآوی جز پرفروش‌ترین و موفق‌ترین برندهای حوزه اسمارت فون به‌شمار می‌آید و هر ساله از محصولات جدید خود پرده برمی‌دارد. پرچم‌داران این کمپانی در دو سری P و Mate به بازار عرضه می‌شوند و نسبت به مدل‌های دیگر هوآوی زیباتر، قدرت‌مندتر و طبیعتا گران‌تر هستند. این موبایل‌های هوشمند بالارده از قابلیت‌های بی‌شماری بهره می‌گیرند و به جدیدترین تکنولوژی مجهز شده‌اند. هوآوی به‌تازگی P30 و P30 پرو را معرفی نموده که در این نوبت قصد داریم به مدل گران‌تر و حرفه‌ای‌تر بپردازیم و با ویژگی‌های آن بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی

P30 پرو

دیزاین برای تمامی کالاهای دیجیتال اهمیت فراوانی دارد و P30 پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. به‌همین دلیل تولیدکننده یک طراحی مدرن و زیبا را برای محصول خود تدارک دیده تا پرچم‌دار چینی نظر هر کسی را جلب نماید. در قاب جلو نمایشگری گسترده و غول‌آسا قرار گرفته که تقریبا ۹۰ درصد از این بخش را به خود اختصاص داده و از این رو شاهد حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف پنل هستیم که تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌نماید.

در قاب پشت نیز سه دوربین گنجانده شده که در کنار سنسورهای مختلف ظاهری مدرن را به P30 پرو بخشیده‌اند. هوآوی رنگ‌های متنوعی را برای این گجت تدارک دیده تا گوشی آینده خود را براساس سلیقه‌تان انتخاب نمایید. گفتنی‌ست این رنگ‌ها از نوع گرادینت بوده و در زوایای مختلف جلوه‌های گوناگونی دارند. خوش‌بختانه P30 پرو گواهینامه IP68 را کسب نموده و در این صورت با خاطری آسوده می‌توانید اسمارت فون را به استخر یا مکان‌های مرطوب ببرید. نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ خوش‌دستی گوشی را افزایش داده و در استفاده طولانی‌مدت احساس خستگی یا ناراحتی نخواهید کرد.

از نمایشگر غافل نشویم. صفحه‌نمایشی تقریبا ۶.۵ اینچی در قاب جلو به‌چشم می‌خورد که کار با اپلیکیشن‌ها را ساده‌تر نموده و خواندن متون را راحت‌تر می‌کند. این پنل مجهز به تکنولوژی اولد شده و به این ترتیب از روشنایی بسیاری برخوردار است و در عین حال مصرف بسیار کمی دارد. رزولوشن فول اچ‌دی پلاس پیکسل‌ها را از دید شما پنهان نموده و در نتیجه جزئیات بسیاری در تصاویر خواهید دید.

سخت‌افزار

P30 پرو

کایرین ۹۸۰ قلب تپنده P30 پرو را تشکیل می‌دهد و با معماری ۷ نانومتری طراحی شده. به این ترتیب مصرف بسیار کمی از منابع سیستم دارد. این چیپست به‌راحتی می‌تواند اپلیکیشن‌های سنگین و بازی‌های با گرافیک بالا را اجرا نماید. به‌جرات می‌توان گفت در حین انجام کارهای حرفه‌ای با لگ و کندی مواجه نخواهید شد. هوآوی، P30 پرو را در مدل‌های گوناگونی به بازار عرضه نموده که در گران‌قیمت‌ترین نسخه ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به‌همراه ۸ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود. از این رو هیچ کمبودی نخواهید داشت و می‌توانید بازی‌های مختلف را نصب کنید، عکس‌ها و ویدیوها را ذخیره نمایید و به دانلود فیلم‌ها بپردازید. امکان انجام عمل مالتی‌تسکینگ هم فراهم شده تا کارهای‌تان را سریع‌تر از قبل انجام دهید. با این همه، در صورت نیاز می‌توانید از میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت بهره بجویید.

دوربین‌ها

P30 پرو

در قاب پشت P30 پرو چهار دوربین گنجانده شده که قابلیت‌های بسیاری را برای این مدل رقم زده‌اند. سنسورهای ۴۰، ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی تصاویری خیره‌کننده ثبت می‌کنند که حتی کاربران حرفه‌ای را نیز راضی می‌نمایند. اما چیزی که P30 پرو را از سایر رقبای خود متمایز نموده، دوربین پریسکوپی آن است. با کمک این سنسور قادرید تا ۵ برابر (بدون افت کیفیت) بزرگ‌نمایی داشته باشید. همچنین با کمک P30 پرو می‌توانید تا ۵۰ برابر روی سوژه زوم کنید. لرزش‌گیر اپتیکال نیز فراهم شده تا در حین حرکت قادر به ثبت تصاویری بی‌نقص باشید. خوش‌بختانه عکس‌برداری پرتره و واید هم ممکن شده و می‌توانید تصاویری حرفه‌ای بگیرید و به‌سادگی از افق شهرها و مناظر عکس‌برداری کنید. یکی از سنسورها به دریچه دیافراگم نسبتا بازی مجهز است و از این رو در شرایط نوری ضعیف نیز عکس‌های پرنوری خواهید گرفت. این اجازه به شما داده شده تا با رزولوشن 4K به ضبط ویدیو بپردازید و در عین حال با کیفیت اچ‌دی اسلوموشن‌های ۹۶۰ فریمی ثبت کنید.

در قاب جلو نیز دوربینی با کیفیت بالا قرار گرفته که امکان ضبط ویدیوهای فول اچ‌ی را به کاربر می‌دهد. این سنسور ۳۲ مگاپیکسلی عکس‌های جذاب و کم‌نظیری را ثبت خواهد کرد و در این صورت، P30 پرو گزینه‌ای مناسب برای طرفداران سلفی و شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

سایر قابلیت‌ها

P30 پرو

تولیدکننده یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری را برای P30 پرو تدارک دیده که با توجه به پنل و چیپست کم‌مصرف عمر خوبی خواهد داشت. تکنولوژی شارژ سریع هم در نظر گرفته شده تا این باتری غول‌پیکر در مدت زمان کمی شارژ گردد و وقت‌تان تلف نشود. P30 پرو به قابلیت‌های دیگری هم مثل شارژ وایرلس و شارژ معکوس بی‌سیم نیز مجهز شده که پرچم‌دار هوآوی را به گزینه‌ای عالی برای تمامی کاربران تبدیل می‌نماید. حس‌گر اثر انگشتی در زیر نمایشگر P30 پرو تعبیه گشته تا امنیت دستگاه افزایش یابد و فقط خودتان قادر به‌ آنلاک کردن موبایل باشید. به‌لطف تکنولوژی‌های مختلف و استاندارد دالبی اتموس، موزیک‌ها با وضوح بالا و میزان باس مطلوب پلی می‌شوند. پس اگر عاشق موسیقی هستید، P30 پرو را فراموش نکنید.

1 در مورد “4 دلیل برای این‌که P30 پرو هوآوی را بخریم”

  1. آقای محترم پی 30 پرو به چهار دوربین مجهز هست این اشتباه هست که میگین 3 دوربین چرا اطلاع غلط میدین ؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH