هواوی آنر را به چهارمین تولیدکننده برتر اسمارت‌فون جهان تبدیل خواهد کرد!

عملکرد هواوی و آنر در سال‌های اخیر فوق‌العاده بوده است و موفقیت‌های زیادی به همراه داشته است. به تازگی مسئولان این دو شرکت کنفرانسی مطبوعاتی تدارک دیده بودند و در آن از چشم‌انداز خود برای شرکت‌ها صحبت کردند. مثل همیشه هواوی در نظر دارد به عنوان برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جهان شناخته شود.

این شرکت در حال حاضر در رتبه دوم لیست برترین تولیدکننده اسمارت‌فون قرار دارد و امیدوار است در پایان سال 2019 تاج پادشاهی را از اختیار سامسونگ خارج کند. اما بلندپروازی‌های هواوی به همین جا ختم نمی‌شود و شرکت چینی برای زیرشاخه خود آنر نیز برنامه‌های زیادی دارد. به گفته مسئولان شرکت، بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده آنر به چهارمین شرکت برتر تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل خواهد شد. به عبارت دیگر، آنر جایگاه چهارم را از چنگ دیگر شرکت چینی، یعنی شیائومی خارج کرده و پشت سر اپل، سامسونگ و هواوی قرار خواهد گرفت.

هدف‌گذاری دیگر برای آنر تصاحب دومین شرکت تولیدکننده برتر اسمارت‌فون در چین خواهد بود. در حال حاضر هواوی عنوان برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در چین را در اختیار دارد. البته مقامات شرکت برای اهداف خود زمان‌بندی مشخصی ارایه نکرده‌اند، اما به نظر می‌رسد چینی‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا در آینده‌ای نزدیک سیطره خود بر دنیای گوشی‌های هوشمند را تکمیل کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH