توضیحات تکمیلی سامسونگ در خصوص ویژگی‌های برجسته دوربین گلکسی S10

سامسونگ با معرفی گلکسی S10 و نسخه پلاس، دوربین سه‌گانه خود را نیز ارایه کرد که ترکیبی از یک لنز معمولی عکاسی، یک لنز واید و یک لنز تله‌فوتو بود. چندی پیش طی مصاحبه‌ای با سازندگان و گسترش‌دهندگان بخش دوربین شرکت کره‌ای، جزییات بیشتری در خصوص دوربین آخرین پرچم‌دار سامسونگ مشخص شد.

برای فراتر رفتن از افزایش کیفیت، تیم سازنده دوربین به استفاده از لنز واید روی آورده است. سامسونگ به بسیاری از قابلیت‌های اولترا واید دوربین خود مانند Live Focus و پانوراما اشاره کرده است. بر اساس صحبت‌های Sugon Baek، حالا کاربران قادر خواهند بود تصاویر پانوراما را با سرعت بیشتر و حرکت کمتر به چپ و راست بگیرند. همچنین با آن که Live Focus ویژگی جدیدی محسوب نمی‌شود، اما حالا در گرفتن تصاویر اولترا واید نیز در دسترس کاربر است.

سامسونگ در خصوص قابلیت Super Steady نیز به تعریف و تمجید فراوانی پرداخته است. این ویژگی مربوط به قسمت فیلم‌برداری دوربین می‌شود و با افزایش پایایی کیفیت فیلم‌های گرفته شده را افزایش می‌دهد. به همین منظور با تهیه فیلمی، مقایسه‌ای هم در این خصوص بین دو گوشی گلکسی S9 و نسخه پلاس گلکسی S10 به عمل آمده بود. Wonseok Song برای هر چه بیشتر بهره بردن از این ویژگی سفارش می‌کند تا در موقعیت‌هایی با نور و حرکت کم از حالت معمول دوربین استفاده شود و قابلیت Super Steady را در موقعیت‌هایی با نور و حرکت زیاد فعال کرد.

استفاده از AI در دوربین اسمارت‌فون‌ها تبدیل به امری عادی شده و سامسونگ در این خصوص نیز برای پرچم‌دار خود سنگ تمام گذاشته است. اپلیکیشن دوربین گلکسی S10 قابلیت شناسایی 30 صحنه مختلف و بهبود خروجی تصویر را دارد. Seoyoung Lee بیان می‌کند بهبود برای تصویری از یک سگ در بخش جزییات و برای تصویری مانند کفش و لباس بر روی رنگ صورت می‌گیرد. به لطف دیتابیس صد میلیونی، هوش مصنوعی می‌تواند به کاربر صحنه‌هایی را نیز پیشنهاد کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH