شرکت JDI پنل‌های اولد اپل واچ جدید را تهیه و تولید خواهد کرد

پس از روی آوردن اپل به استفاده از پنل‌های اولد در گوشی‌های آی‌فون، شرکت Japan Display یا به اختصار JDI روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. این شرکت و ال‌سی‌دی‌هایش دیگر توانی برای رقابت با رقبا ندارند و کار به جایی کشیده است که حتی موجودیت شرکت نیز در خطر قرار دارد. چندی پیش خبری منتشر شد که در آن آمده بود سرمایه‌گذاران چینی به همراه دولت ژاپن درصدد کمک یک میلیاردی به این شرکت برای راه‌اندازی خط تولید پنل‌های اولد هستند.

امروز رویترز خبرهای خوب دیگری از JDI منتشر کرد. این شرکت کار تهیه و تولید پنل‌های اولد اپل واچ‌های جدید را برعهده خواهد گرفت. سامسونگ و ال‌جی به تنهایی تمام نیاز پنل اولد محصولات اپل را فراهم می‌کنند و انتخاب جدید اپل می‌تواند به نحوی فضای رقابتی را بیشتر کند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که با توجه به کیفیت بالای پنل‌های اولد سامسونگ که در آی‌فون‌ها استفاده می‌شود، بسیار بعید به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها قصد تغییری در این رابطه داشته باشند.

روی هم رفته باید گفت، علی‌رغم ورود دیر هنگام JDI به بازار اولد، این شرکت به خوبی ثابت کرده که شریک قدرتمند و وفاداری برای اپل محسوب می‌شود. بازار ساعت‌های هوشمند در سال‌های اخیر همیشه رشد داشته است و مطمئنا باز هم فضا برای کار بیشتر دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH