ام‌اس‌آی

با بهترین کامپیوترهای همه‌کاره ام‌ا‌س‌آی آشنا شوید

کامپیوترهای همه‌کاره جزء خانواده بزرگ رایانه‌ها محسوب می‌شوند و از پردازنده‌های قدرت‌مند و قابلیت‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برند. این دیوایس‌ها فاقد کیس بوده و از این رو حتی در فضاهای کوچک نیز قرار می‌گیرند. در واقع چنین گجت‌هایی برای محیط‌های اداری ایده‌آل هستند و می‌توانند گزینه خوبی برای استفاده کارمندان باشند. شرکت‌های بسیاری در این بازار فعالیت می‌کنند که یکی از آن‌ها ام‌اس‌آی است. این برند تایوانی تا حالا محصولات جذاب و باکیفیتی را به مارکت عرضه کرده و جزء محبوب‌ترین کمپانی‌ها محسوب می‌شوند. در این نوبت می‌خواهیم با بهترین کامپیوترهای همه‌کاره ام‌اس‌آی آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.


Pro 24T 6NC- B

ام‌اس‌آی

پردازنده Core i3 قلب تپنده این محصول را تشکیل داده و این امکان را به شما می‌دهد تا برنامه‌های سبک و حتی نیمه‌سنگین را بدون لگ و کندی اجرا کنید. به‌لطف پردازش‌گر مجزای گرافیکی که به ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی مجهز گشته قادر به تجربه برخی از محبوب‌ترین گیم‌ها هستید. ۳ مگابایت حافظه کش در کنار ۸ گیگابایت رم یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی Pro 24T 6NC- B شمرده می‌شود. به این ترتیب می‌توانید طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها را نصب نمایید. برای این‌که اطلاعات شخصی‌تان را حفظ کنید و در عین حال به ذخیره محتواهای گوناگون بپردازید، تولیدکننده از ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی در این مدل سود جسته که نیاز اکثر کاربران را برآورده می‌کند. با این همه، نمایشگر تقریبا ۲۳ اینچی و لمسی مهم‌ترین دلیل برای خرید Pro 24T 6NC- B به‌حساب می‌آید. این پنل از رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد و به‌همین دلیل قادر به دیدن جزئیات تصاویر خواهید بود. قابلیت صفحه‌نمایش لمسی نیز طراحی و کشیدن نقاشی را ساده‌تر نموده. ناگفته نماند بلندگوهای توان‌مند Pro 24T 6NC- B موزیک‌ها را با شفافیت بالا و میزان باس مطلوب پخش می‌کنند. پس اگر عاشق موسیقی هستید، نگاهی به محصول ام‌اس‌آی بیندازید.

قیمت: ۱۲ میلیون تومان

Pro 20ET 7NC – G

ام‌اس‌آی

چیپست میان‌رده اینتل مهمان این مدل شده و در کنار ۳ مگابایت حافظه کش و ۴ گیگابایت رم Pro 20ET 7NC – G را به گزینه‌ای مناسب برای کاربران تبدیل نموده. ۱ ترابایت حافظه داخلی در اختیارتان قرار گرفته تا فیلم‌ها و محتواهای مورد علاقه‌تان را دانلود و ذخیره کنید. پردازش‌گر گرافیکی انویدیا با ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی همراه شده و از این رو قادر به اجرای بعضی از بازی‌ها خواهید بود. ام‌آس‌آی برای محصول خود از یک دیسپلی ۱۹.۵ اینچی و لمسی بهره گرفته که تماشای انیمیشن‌ها و سریال‌ها را لذت‌بخش‌تر نموده و از طرفی طراحی و کشیدن نقاشی را ساده‌تر کرده است. این نمایشگر با رزولوشن اچ‌دی به بازار عرضه شده و از قابلیت مالتی‌تاچ پشتیبانی می‌کند. در نتیجه می‌توانید جزئیات خوبی در تصاویر ببینید و در عین حال با کمک ویژگی مالتی‌تاچ کارهای‌تان را سریع‌تر از قبل انجام دهید. گفتنی‌ست اسپیکرهای قدرت‌مند Pro 20ET 7NC – G موزیک‌ها را به‌صورت شفاف و با بیس مطلوب پلی می‌نمایند.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

Pro 20 EX 7M – C

ام‌اس‌آی

تولیدکننده برای این محصول از پردازنده اقتصادی اینتل سود جسته که امکان نصب اپلیکیشن‌های سبک را فراهم کرده. ۳ مگابایت حافظه کش و ۴ گیگابایت رم هم تدارک دیده شده تا قادر به نصب طیف وسیعی از برنامه‌ها باشید. ۱ ترابایت حافظه داخلی یکی از دلایل خرید Pro 20 EX 7M – C محسوب می‌شود و این اجازه را به شما می‌دهد تا محتواهای بسیاری را دانلود و ذخیره نمایید. خوش‌بختانه کامپیوتر مذکور به پردازش‌گر مجزای گرافیکی مجهز شده و از این رو قادر به اجرای برخی از گیم‌ها خواهید بود. صفحه‌نمایش در تمامی دیوایس‌های هوشمند اهمیت بسیاری دارد و Pro 20 EX 7M – C نیز از چنین قانونی پیروی می‌کند. به‌همین دلیل ام‌اس‌آی نمایشگر تقریبا ۲۰ اینچی را برای این مدل تدارک دیده که از رزولوشن اچ‌دی پلاس سود می‌جوید. به‌لطف این پنل نسبتا بزرگ کار با برنامه‌ها ساده‌تر شده و خواندن متون لذت‌بخش‌تر گشته. از طرفداران پروپاقرص موسیقی هستید؟ پس حتما Pro 20 EX 7M – C را در سبد خریدتان قرار دهید. چراکه کامپیوتر همه‌کاره ام‌اس‌آی از اسپیکرهای خوش‌صدایی بهره می‌گیرد که موزیک‌ها را با وضوح بالا و بیس خوبی پلی می‌کنند. Pro 20 EX 7M – C از وب‌کم نسبتا باکیفیتی بهره می‌گیرد که مکالمه تصویری را امکان‌پذیر کرده و می‌توانید در اسکایپ با دوستان و همکاران خود به گپ و گفت‌وگو بپردازید.

قیمت: ۷ میلیون تومان

Pro 16B FLEX-T BATTERY-A

ام‌اس‌آی

این کامپیوتر همه‌کاره از پردازنده اقتصادی اینتل در کنار ۲ مگابایت حافظه کش و ۴ گیگابایت رم بهره می‌جوید که نصب اپلیکیشن‌های سبک را ممکن کرده. پردازش‌گر مجزای گرافیکی هم فراهم شده تا قادر به نصب برخی از گیم‌ها باشید. ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی جزء ویژگی‌های جذاب Pro 16B FLEX-T BATTERY-A به‌حساب می‌آید و از این رو می‌توانید فیلم‌ها و محتواهای بسیاری را دانلود و ذخیره کنید. این مدل به نمایشگری تقریبا ۱۶ اینچی مجهز شده که از رزولوشن اچ‌دی پلاس بهره می‌گیرد. از طرفی دیسپلی محصول از نوع لمسی بوده و برای همین طراحی‌ها و نقاشی‌های بهتری خواهید داشت. اسپیکرهای توان‌مند یکی از دلایل خرید Pro 16B FLEX-T BATTERY-A به‌شمار می‌آید و آن را به گزینه‌ای مطلوب برای عاشقان موسیقی تبدیل کرده. در واقع موزیک‌ها با شفافیت بالا و میزان باس مناسب پلی می‌شوند.

قیمت: ۶ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH