اعلام برنامه زمانی انتشار به‌روزرسانی اندروید پای برای پرچم‌داران سری V ال‌جی

عملکرد ال‌جی در زمینه به‌روز نگاه داشتن اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود از طریق عرضه جدیدترین نرم‌افزار منتشر شده توسط شرکت گوگل تاسف‌بار بوده است. رویکرد ال‌جی در این زمینه حتی با سامسونگ نیز قابل‌رقابت نبوده است؛ شرکتی که به‌طور سنتی به‌روزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل اندروید را با تاخیر فراوان ارایه می‌کند. اما این وضعیت احتمالا بدان دلیل است که کمپانی کره‌ای تقریبا از سال گذشته تمرکز بر انتشار سریع‌تر به‌روزرسانی‌ها برای مشتریان خود را آغاز نموده است.

به‌هرحال ظاهرا ال‌جی در نهایت اطلاعاتی را پیرامون انتشار به‌روزرسانی اندروید 9.0 پای منتشر کرده است. ال‌جی تنها یکی از اسمارت‌فون‌های خود با نام G7 ThinQ را به اندروید 9 پای به‌روزرسانی نموده و بسیاری از افراد نسبت به این موضوع بی‌اطلاع هستند؛ اگرچه چندین مدل انگشت‌شمار دیگر نیز در انتظار دریافت این آپدیت به‌سر می‌برند.

اوایل وقت امروز وب‌سایت LG Korea فهرست اسامی گوشی‌هایی که پس از مدت‌ها انتظار به اندروید 9.0 پای آپدیت می‌شوند را منتشر کرده و در این فهرست دستگاه‌هایی نظیر ال‌جی V30، ال‌جی V35 و ال‌جی V40 ThinQ به چشم می‌خورند. وب‌سایت MyLGPhones خاطرنشان کرده که با توجه به اطلاعات فهرست، طی 3 ماهه دوم سال 2019 هر 3 گوشی به سیستم‌عامل اندروید 9.0 پای به‌روزرسانی خواهند شد.

با توجه به این‌که برنامه زمانی انتشار آپدیت برای دستگاه‌های موجود در بازار کره‌جنوبی اعلام شده است؛ لذا احتمالا این به‌روزرسانی‌ها با اندکی تاخیر در سایر مناطق از جمله اروپا و ایالات‌متحده نیز عرضه خواهند شد. متاسفانه به‌نظر می‌رسد که این خبر برای صاحبان مدل‌های پرچم‌دار ال‌جی چندان خوشایند نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH