بلک شارک 2

با ویژگی‌های جذاب شیائومی بلک شارک 2 آشنا شوید

بازار موبایل‌ها یکی از پرسودترین و بزرگ‌ترین مارکت‌های جهان به‌شمار می‌رود و تولیدکنندگان زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند. تقریبا هر ساله شاهد ظهور کمپانی جدیدی در این بخش هستیم که اقدام به تولید محصولات منحصر‌به‌فردی می‌نمایند. شیائومی هم جز همین برندها محسوب می‌شود و تا حالا از مدل‌های باکیفیت و جذابی پرده‌برداری کرده. بلک شارک یکی از سری‌های موفق این کمپانی به‌شمار می‌آید و طرفداران زیادی دارد. در واقع گوشی‌های این خانواده مخصوص گیمرها تولید گشته و از سخت‌افزار قدرت‌مندی بهره می‌گیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بلک شارک 2 بیش‌تر آشنا شویم.


قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزار

بلک شارک 2

از آن‌جا که بلک شارک 2 در کلاس دیوایس‌های گیمینگ قرار می‌گیرد، در نتیجه انتظار داریم تا شیائومی از چیپست قدرت‌مندی در محصول خود بهره بجوید. خوش‌بختانه این مهم عملی شده و تولیدکننده از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ در این مدل سود گرفته. از این رو به‌راحتی می‌توانید بازی‌های سنگین اندرویدی را تجربه کنید. این تراشه با معماری ۷ نانومتری تولید گشته و برای همین مصرف بسیار کمی از منابع سیستم دارد. در حقیقت می‌توانید تمام گیم‌های گوگل‌پلی را نصب و اجرا نمایید. پس اگر به‌دنبال موبایلی مخصوص بازی هستید، حتما بلک شارک 2 را در سبد خریدتان قرار دهید. چیپست بالارده کوآلکام از تکنولوژی هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد و به این ترتیب گوشی بعد از مدتی علاقه‌مندی‌های شما را تشخیص داده و دستگاه را براساس این اطلاعات تنظیم می‌نماید. در نتیجه عملکرد اسمارت فون سریع‌تر خواهد شد و از طرفی عمر باتری افزایش می‌یابد.

مقدار حافظه را فراموش نکنیم. شیائومی گجت خود را در ۴ مدل به مارکت عرضه نموده که در گران‌قیمت‌ترین نسخه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۱۲ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود. این حجم از حافظه هر کسی را راضی می‌کند و قادرید محتواهای مختلف را دانلود و ذخیره نمایید و همچنین به اجرای همزمان چند اپلیکیشن و بازی به‌صورت همزمان بپردازید.

گفتنی‌ست شیائومی تغییرات بسیاری را در اندروید اعمال نموده تا سریع‌تر به بازی‌های مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید، در صورت نیاز پرفورمنس دستگاه را ارتقا دهید و در هر ثانیه دمای گجت را زیر نظر داشته باشید.

دیسپلی

بلک شارک 2

دیسپلی برای تمام گوشی‌ها و مخصوصا موبایل‌های گیمینگ اهمیت فراوانی دارد. شیائومی هم این موضوع را درک کرده و برای دیوایس خود از نمایشگری ۶.۴ اینچی بهره برده که از تکنولوژی آمولد سود می‌برد. از این رو روشنایی پنل افزایش یافته و رنگ‌ها به‌صورت جذابی نشان داده می‌شوند. این صفحه‌نمایش غول‌پیکر بیش‌تر از ۸۱ درصد از قاب جلو را به خود اختصاص داده و برای همین شاهد حاشیه‌های نسبتا باریکی در طرفین نمایشگر هستیم. در نتیجه تجربه گیم‌ها و تماشای فیلم‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد شد. رزولوشن فول اچ‌دی پلاس پیکسل‌ها را از دید شما پنهان کرده و قادر به دیدن جزئیات زیادی در تصاویر خواهید بود. این صفحه بسیار دقیق بوده و در مدت زمان کمی فرامین شما را انجام می‌دهد. Master Touch یکی دیگر از ویژگی‌های دوست‌داشتنی بلک شارک 2 است. به‌عنوان مثال تنها با فشار دادن انگشتان خود بر روی صفحه می‌توانید به تیراندازی بپردازید.

کنترلر و اسپیکرها

بلک شارک 2

به‌همراه بلک شارک 2 کنترلری عرضه شده که انجام بازی‌های مختلف را هیجان‌انگیزتر می‌کند. به این ترتیب کنترل بیش‌تری روی بازی دارید و می‌توانید حرفه‌ای‌تر به تجربه گیم‌ها مشغول شوید. در کنار صفحه‌نمایش، بلندگو نیز برای یک گوشی گیمینگ اهمیت زیادی دارد. برای همین تولیدکننده از دو اسپیکر استریو در محصول خود سود جسته که موزیک‌ها را شفاف و با بیس خوب پلی می‌کنند. هوش مصنوعی هم به کمک‌تان آمده. این فن‌آوری نوع موسیقی را تشخیص داده و سپس تنظیماتی را اعمال می‌کند تا کیفیت کلی آهنگ‌ها افزایش یابد.

باتری و سایر قابلیت‌ها

بلک شارک 2

شیائومی برای این مدل از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری سود جسته که نیاز بیش‌تر کاربران را برطرف می‌کند. به این ترتیب تا ساعت‌ها می‌توانید به تجربه بازی‌ها بپردازید. خوش‌بختانه بلک شارک 2 به فن‌آوری شارژ سریع مجهز شده و از این رو وقت‌تان تلف نخواهد شد و اسمارت فون چینی در مدت زمان کمی فول‌شارژ می‌گردد. برای این‌که امنیت گجت افزایش یابد، شرکت سازنده از یک‌ حس‌گر اثر انگشت در زیر نمایشگر بهره برده که از دقت و سرعت خوبی برخوردار است.

دو دوربین در قاب پشتی بلک شارک 2 به‌چشم می‌خورد که امکان عکاسی پرتره را فراهم نموده. سنسورهای ۴۸ و ۱۲ مگاپیکسلی تصاویر فوق‌العاده‌‌ای ثبت می‌کنند که حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌کند. جدای از این، تکنولوژی DTLC یکی از دلایل خرید بلک شارک 2 به‌حساب می‌آید. در واقع به‌لطف مایعی اسرارآمیز (!) گجت شیائومی داغ نخواهد شد. به این ترتیب بازده پردازش‌گر افزایش یافته و بازی‌ها بدون لگ و کندی اجرا می‌شوند. دیزاینی زیبا و چشم‌گیر برای بلک شارک 2 تدارک دیده شده که نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند. در اطراف بدنه لامپ‌هایی ال‌ای‌دی به‌کار گرفته شده که در هنگام بازی روشن می‌شوند و جلوه‌ای جذاب به دیوایس می‌بخشند. گفتنی‌ست موتور قدرت‌مندی درون بلک شارک 2 به‌کار گرفته شده تا در مواقع لزوم گوشی را بلرزاند. این قابلیت ما را به یاد دسته‌های پلی‌استیشن می‌اندازد که برای مثال هنگام زخمی شدن کاراکترها می‌لرزند و هیجان گیم را افزایش می‌دهند. به این ترتیب بازی کردن در محصول چینی با لذت بسیار بیش‌تری همراه خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH