رفع یکی از مشکلات بزرگ نوکیا 9 PureView با انتشار به‌روزرسانی جدید

اوایل ماه جاری گزارش وب‌سایت Phonearena پیرامون بررسی اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView منتشر شد و کارشناسان، امتیاز 4 از 10 را برای این هندست در نظر گرفتند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که اسکنر اثرانگشت اپتیکی یکپارچه با نمایشگر همواره قادر به تشخیص تلاش‌های کاربر جهت بازگشایی قفل دستگاه نیست و بعضا از وی می‌خواهد تا انگشت خود را محکم‌تر فشار داده یا مجددا تلاش نماید. اما رویداد آینده در راستای رفع این مشکلات به صاحبان گوشی نوکیا 9 PureView کمک خواهد کرد.

توئیتی که روز جمعه توسط جوهو سارویکاس؛ مدیر ارشد واحد محصولات کمپانی HMD منتشر شد (از طریق وب‌سایت Android Police) اعلام کرد که به‌روزرسانی جدیدی با هدف بهبود عملکرد اسکنر بیومتریکی یکپارچه با نمایشگر گوشی منتشر شده است. بر اساس محتوای این پیام پس از نصب به‌روزرسانی مذکور کاربران نوکیا 9 PureView جهت بهره‌مندی از بهترین تجربه ممکن بایستی مجددا اثرانگشتان خود را ثبت نمایند. این مدیراجرایی همچنین خاطرنشان کرد که با وجود انتشار گام‌به‌گام به‌روزرسانی مذکور اکنون آپدیت جدید در اکثر بازارها قابل دریافت است.

یکی از صاحبان نوکیا 9 PureView که پیش‌تر این به‌روزرسانی 250.4 مگابایتی را دریافت کرده می‌گوید که با نصب آپدیت جدید، کارآیی دستگاه به شکل چشم‌گیری ارتقایافته است. همچنین وی در 9 نوبت از 10 مرتبه تلاش خود موفق شد قفل گوشی را از طریق اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و بدون‌نیاز به فشردن محکم انگشتان بازگشایی نماید. بعلاوه به‌روزرسانی جدید، کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌های گوشی را ارتقا داده و سرعت پردازش این عکس‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین بهبود دقت رنگ و کنتراست نمایشگر و بهره‌مندی از پچ امنیتی ماه آوریل سیستم‌عامل اندروید سایر مشخصات آپدیت جدید را تشکیل می‌دهند.

چنان‌چه صاحب گوشی نوکیا 9 PureView هستید و هنوز به‌روزرسانی جدید را دریافت نکرده‌اید؛ در این‌صورت برای بازگشایی قفل هندست خود همواره می‌توانید از گزینه فیس آنلاک استفاده کنید. با این‌حال روش مذکور به اندازه اسکنر اثرانگشت ایمن نبوده و جهت تائید پرداخت‌ها نیز قابل استفاده نخواهد بود. بعلاوه فناوری تشخیص چهره به‌کارگیری شده در نوکیا 9 PureView نه‌تنها کند است؛ بلکه عملکردی کم‌وبیش ناموفق از خود نشان می‌دهد؛ لذا تا زمان انتشار به‌روزرسانی، استفاده از پین احتمالا بهترین گزینه پیش رو به‌شمار می‌ر‌ود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH