پتنت تاشو و کشویی شارپ طراحی نمایشگرهای تاشو گلکسی فولد و میت ایکس را زیر سوال می‌برد

به نظر می‌رسد که اکثر مردم از گوشی‌های هوشمند تاشو معمولی و تاشو افقی ناامید شده‌اند و طراحی این نوع از گوشی‌ها را نمی‌پسندند. دستگاه‌هایی مثل گلکسی فولد و هواوی میت ایکس کارایی لازم را حداقل روی کاغذ، نخواهند داشت. اما راه‌های دیگری نیز برای جلب نظر عموم مردم وجود دارد.

هفته گذشته شرکت شارژ پتنت تاشوی افقی خود را در اداره ثبت اختراع، به ثبت رساند. ویدیو‌های منتشر‌شده این پتنت و نظرات کاربران در رابطه با این محصول شارپ، نشان می‌دهند که کاربران، استفاده از گوشی‌های کشویی را به گوشی‌های تاشو ترجیح می‌دهند.

کاربران معتقد هستند که پتنت تاشو شارپ خیلی بهتر از گلکسی فولد و میت ایکس خواهد بود.

نظرسنجی PhoneArena در رابطه با علاقه کاربران به استفاده از گوشی‌های تاشو شارپ، سامسونگ و هواوی

محصول تاشو شرکت شارپ بسیار نزدیک‌تر به تصوراتی است که ما از گوشی‌های تاشو داشتیم. این پتنت دارای یک نمایشگر منقلع‌شده است که لولای آن باعث تاشدن گوشی می‌شود. صفحه‌نمایش این گوشی از وسط تا خواهد شد و همین ویژگی به کوچک‌شدن و قابل‌حمل بودن این هندست کمک بزرگی می‌کند.

این محصول مجهز به صفحه‌نمایش اولد 6.2 اینچی بوده و شارپ ادعا می‌کند که باز و بسته کردن گوشی تا 300 هزار بار هیچ مشکلی برای کاربر و گوشی به وجود نخواهد آورد. شارپ هم‌چنین می‌گوید: رعایت تمامی اصول مربوط به گوشی‌های تاشو و طراحی بسیار ظریف و حساس این دستگاه، بسیار بهتر از تولیدات سامسونگ و هواوی است.

البته گلکسی فولد و میت ایکس، یک مفهوم متفاوت از گوشی‌های تاشو را پیروی می‌کنند و این دو گوشی در هنگام تاشدن بسیار ضخیم هستند. چند روز پیش هم شکستن و ترک برداشتن نمایشگر برخی از گوشی‌های گلکسی فولد، سامسونگ را با مشکلات زیادی رو‌به‌رو کرد و همین موضوع باعث کم‌شدن اعتماد کاربران نسبت به استفاده از گوشی‌های تاشو شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH