ویدیو تبلیغاتی لنوو Z6 Pro تمامی شایعات مربوط به این گوشی را رد کرد

محصول جدید شرکت لنوو با نام Z6 Pro در سوم اردیبهشت به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. اما به تازگی تصاویر و رندرهای جدید از این محصول در تصاویر و ویدیو‌های یوتیوب دیده شده است. امروز نیز یک ویدیو تبلیغاتی رسمی از این محصول در چین منتشر شد.

پیش از انتشار این ویدیو، شایعات منتشر‌شده درباره این هندست بیانگر عدم وجود بریدگی در نمایشگر و وجود یک دوربین پاپ‌آپ در این گوشی بودند، اما ویدیو تبلیغاتی لنوو Z6 Pro تمامی شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره این محصول را پایان داد و مشخص شد که این گوشی دارای یک بریدگی در صفحه‌نمایش خود است. هم‌چنین این ویدیو، وجود اسکنر اثرانگشت در پرچمدار لنوو را تایید می‌کند.

علاوه‌بر این ویدیو، تصاویر ثبت‌شده به وسیله دوربین این تلفن نیز توسط شرکت به اشتراک گذاشته شده‌اند. کیفیت این تصاویر بسیار شگفت‌انگیز است، اما هیچ کس نمی‌داند که این تصاویر به‌طور مستقیم توسط دوربین دستگاه گرفته شده‌اند یا این‌که با استفاده از سخت‌افزارهای اضافی، کیفیت تصاویر ثبت‌شده را افزایش داده‌اند.

مدتی پیش، شرکت لنوو مشخصات فنی این گوشی را تایید کرده بود. این هندست مجهز به چیپست اسنپدراگون 855 بوده و به همراه یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی به بازار عرضه می‌شود. هم‌چنین Z6 Pro دارای یک تراشه 5G است که امکان دسترسی کاربر به محتوای وب را با استفاده از اینترنت نسل پنجم می‌دهد. ظرفیت باتری نیز 4000 میلی‌آمپر است.

هنوز مشخصات بیشتری از این گوشی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که در فاصله دو روز مانده به معرفی این گوشی، اطلاعات دقیق‌تری از این محصول به دست ما برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH