FX570UD

۴ دلیل برای این‌که لپ‌تاپ FX570UD ایسوس را بخریم

برنامه‌نویس هستید، می‌خواهید در آینده طراح خلاقی شوید و محصولاتی جذاب بسازید؟ مایلید به‌صورت حرفه‌ای به ادیت تصاویر و ویدیوها بپردازید؟ در نتیجه نیاز به یک لپ‌تاپ دارید. این دیوایس‌های قدرت‌مند در مدل‌ها و رنج‌های قیمتی گوناگونی به بازار عرضه شده‌اند. برای مثال بعضی از آن‌ها مخصوص گیمرها دیزاین شده‌اند و از پردازنده‌های توان‌مندی سود می‌جویند. بی‌تردید FX570UD جزء همین لپ‌تا‌پ‌ها محسوب می‌شود. این گجت تایوانی به ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های کارآمدی مجهز گشته که آن را در بین بهترین‌های مارکت قرار می‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا با FX570UD بیش‌تر آشنا شویم.


دیزاین و دیسپلی؛ سیاه مثل شب، سرخ مثل آتش!

FX570UD

برای گیمرها طراحی اهمیت فراوانی دارد و ایسوس نیز این موضوع را درک کرده و محصول خود را با یک طراحی جذاب و چشم‌گیر به بازار عرضه کرده. در گوشه و کنار بدنه FX570UD شاهد خطوطی قرمز و خیره‌کننده هستیم که هر کاربری را به‌سمت خود جلب می‌کند. در حقیقت ترکیب رنگ مشکی و سرخ ظاهری لوکس به لپ‌تاپ ایسوس بخشیده. پس اگر به‌دنبال دیوایسی زیبا هستید، حتما این مدل را مدنظر داشته باشید.

نمایشگر را از یاد نبریم. صفحه‌نمایش تقریبا ۱۶ اینچی FX570UD به نقطه قوتی برای آن تبدیل شده و گجت ایسوس را از سایر رقبای خود متمایز می‌کند. این پنل از کیفیت بالایی بهره می‌برد و به این ترتیب قادر به دیدن جزئیات زیادی در تصاویر خواهید بود و به‌جرات می‌توان گفت در FX570UD بازی کردن و تماشای محتواهای مختلف با هیجان بیش‌تری همراه است. خوش‌بختانه دیسپلی از رنگ‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند و در این صورت گیم‌ها جذاب‌تر خواهند شد. زاویه دید گسترده‌ای برای نمایشگر فراهم آمده تا فضای وسیعی را زیر نظر داشته باشید و این موضوعی حیاتی برای گیمرها شمرده می‌شود. روشنایی مطلوب صفحه‌نمایش نیز FX570UD را به مجموعه‌ای کامل در این رنج قیمتی بدل کرده است.

قدرت سخت‌افزاری؛ لذتی نامتناهی!

FX570UD

ایسوس برای محصول خود از پردازنده Core i7 اینتل سود جسته که از پس بیش‌تر اپلیکیشن‌های ویندوزی برمی‌آید و به‌لطف آن می‌توانید کارهای خود را بدون لگ و کندی انجام دهید. اما قابلیت‌های FX570UD به این‌جا ختم نمی‌شوند. ۱۶ گیگابایت رم به‌همراه ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی پرسرعت در اختیارتان قرار گرفته تا به‌راحتی محتواهای مختلف را دانلود و ذخیره نمایید و نگران پر شدن حافظه دستگاه نباشید. این حجم از رم به شما امکان نصب بسیاری از برنامه‌ها را می‌دهد و عملکرد لپ‌تاپ را به‌طور چشم‌گیری ارتقا می‌بخشد. شرکت سازنده از پردازنده گرافیکی GTX 1050 انویدیا بهره گرفته که از ۴ گیگابایت رم سود می‌جوید. در نتیجه می‌توانید به تجربه بعضی از محبوب‌ترین گیم‌ها بپردازید. گفتنی‌ست بیش‌تر بازی‌ها بدون لگ و کندی اجرا می‌شوند و به‌همین دلیل FX570UD در بین قدرت‌مندترین‌ها و برترین‌های بازار قرار می‌گیرد و بی‌تردید از خرید آن پیشیمان نخواهید شد.

کیبورد و تاچ‌پد؛ مناسب بازی!

FX570UD

در کنار پردازنده، قطعاتی چون کیبورد نیز نقش مهمی را در دیوایس گیمینگ ایفا می‌کند. گیمرها با صفحه‌کلید به بازی می‌پردازید و با کمک آن قادر به کنترل کاراکترها خواهند بود. ایسوس، FX570UD را به کیبوری با ظاهری جذاب مجهز نموده که از طراحی ارگونومیک بهره می‌برد. به این ترتیب می‌توانید چندین ساعت‌ به تجربه گیم‌ها بپردازید، بدون این‌که احساس خستگی یا ناراحتی کنید. کلیدها عمر بسیار خوبی دارند و تا سال‌ها نیازی به خرید صفحه‌کلید پیدا نمی‌کنید. همچنین هنگام لمس کلیدها حس خوبی به شما منتقل می‌شود. این قطعات دارای نور پس‌زمینه قرمز هستند و از این رو حتی در تاریکی نیز قادر به بازی کردن خواهید بود.

تاچ‌پدی حساس برای FX570UD در نظر گرفته شده که از مالتی‌تاچ نیز پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب کارهای‌تان با سرعت بیش‌تری انجام خواهند شد. در گوشه‌ سمت راست این تاچ‌پد حس‌گر اثر انگشتی به‌چشم می‌خورد که امنیت دیوایس را بیش‌تر کرده و شما را از تایپ پسورد و پین بی‌نیاز می‌کند. فقط کافی‌ست انگشت‌تان را روی این سنسور قرار دهید تا لپ‌تاپ آنلاک شود.

اسپیکر و سایر قابلیت‌ها؛ دریایی از امکانات!

FX570UD

کیفیت صدا برای گیمرها بسیار مهم است و برای همین ایسوس از اسپیکرهای توان‌مندی در FX570UD بهره گرفته که موزیک‌ها را با وضوح بالا و میزان باس مناسب پخش می‌کنند. این بلندگوها از تکنولوژی SonicMaster سود می‌جویند که بیس خوبی را برای صداهای مختلف فراهم آورده و شنیدن آهنگ‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌نماید. پورت‌های متعددی برای FX570UD تدارک دیده شده‌اند تا بتوانید دیوایس‌های گوناگونی را به این گجت متصل نمایید. خوش‌بختانه درگاه یو‌اس‌بی نوع C هم تعبیه گشته. گرما یکی از مشکلات همیشگی گیمرها هنگام بازی کردن محسوب می‌شود. از این رو تولیدکننده تایوانی برای محصول خود از فن‌آوری IceCool بهره گرفته است. FX570UD به‌لطف تکنولوژی‌های مختلف گرمای حاصل از فعالیت پردازنده را کنترل نموده و در نهایت امنیت به بیرون دستگاه هدایت می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH