چگونه اصالت گوشی‌های آنر را بررسی کنیم؟

یکی از برندهای موجود در بازار موبایل آنر است که در یک سال اخیر توانسته جایگاه بسیار خوبی در بازار موبایل ایران برای خود دست و پا کند.

گوشی‌های آنر برای مخاطبان جوان ساخته می‌شوند. گوشی‌های با قدرت سخت‌افزاری مناسب و طراحی چشم‌نواز که بیانگر قدرت و زیبایی جوانی هستند. اکنون شرکت‌های بسیاری محصولات آنر را در ایران عرضه می‌کنند و به‌نظر می‌رسد با توجه به خدمات و پشتیبانی‌ای که این شرکت‌ها ارائه می‌دهند این برند در بازار ایران وجود خواهد داشت.

شرکت‌هایی نظیر یاس جهان و مایکروتل در حال عرضه محصولات و پشتیبانی از گوشی‌های آنر هستند. به نظر می‌رسد حتی با وجود ادامه یافتن تحریم‌ها، با توجه به وضعیت بازار و میزان عرضه و تقاضا این شرکت‌ها هم‌چنان به عرضه محصولات آنر در کشور ادامه می‌دهند.

اگر، سری به بازارهای موبایل بزنید می‌توانید مدل‌های مختلف گوشی‌های آنر از آنر ویو۲۰ گرفته تا آنر ۸ایکس و ۱۰ لایت را در بازار پیدا کنید. اما، اگر به قصد خرید به دنبال این برند و مدل‌های متنوع آن هستید حتما این مطلب را دنبال کنید. پیش از خرید گوشی‌های آنر حتما اصالت این محصولات را چک کنید.

منظور از اصالت کالا چیست؟

آیا ممکن است گوشی‌های آنر موجود در بازار تقلبی باشند؟ خیر. چنین موضوعی صحت ندارد و منظور از تعیین اصالت کالا تشخیص تقلبی بودن یا اصل بودن گوشی آنر نیست.

گوشی‌های موبایل براساس منطقه جغرافیای عرضه می‌شوند و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری هم براساس همین تقسیم‌بندی‌هاست. هر منطقه و کشوری اطلاعات مربوط به خود را دارد و با کشور دیگر متفاوت است. گوشی‌های آنر نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وقتی اصالت کالا را بررسی می‌کنید در واقع در حال بررسی این هستید که آیا مدلی که قصد خریدش را دارید برای ایران تولید شده است یا خیر. کالایی که اصالتش توسط مرکز تماس آنر و هوآوی بررسی و تایید شود تحت پوشش مرکز خدمات آنر در ایران خواهد بود.

چگونه اصالت گوشی‌های آنر را بررسی کنیم؟

وقتی برای خرید یکی از مدل‌های آنر به فروشگاه‌های سطح شهر و محل زندگی خود مراجعه می‌کنید پیش از هر کاری IMEI دستگاه را بررسی کنید. از فروشنده بخواهید به شما اجازه دهد تا IMEI دستگاه را داشته باشید و پس از اینکه کد‌های ۱۶رقمی را از فروشنده گرفتید همانجا با مرکز تماس آنر و هوآوی تماس بگیرید. کافی است شماره ۰۲۱۴۲۰۰۰ را روی گوشی خود بگیرید. تلفن گویا شما را راهنمایی می‌کند تا داخلی موردنظرتان را پیدا کنید. به داخلی شماره ۱ رجوع کنید و منتظر بمانید که به اپراتور وصل شوید. شماره IMEI را برای اپراتور بخوانید و منتظر پاسخ استعلام بمانید. یادتان باشد برای استعلام اصالت گوشی‌های آنر حتما باید با اپراتور مکالمه تلفنی داشته باشید و امکان بررسی اصالت از طریق ارسال پیامک وجود ندارد.

1 در مورد “چگونه اصالت گوشی‌های آنر را بررسی کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH