بند گلکسی Fit-e سامسونگ پیش از رونمایی در وبسایت آلبانیای ظاهر شد!

سامسونگ ماه فوریه اعلام نمود طی مراسمی، برخی از دیوایس‌های خود را رونمایی خواهد کرد. در این بین گوشی گلکسی S10 تریو، اکتیو‌واچ گلکسی و چندین بند تناسب اندام میان‌رده از جمله گلکسی فیت ای (Galaxy Fit-e) به چشم می‌خورند. گجت گلکسی Fit-e یک ردیاب تناسب اندام ساده فاقد قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند برای مشتریان کم درآمد است.

گلکسی Fit-e

عرضه ردیاب تناسب اندام گلکسی Fit-e سامسونگ در وبسایت آلبانیایی

به گزارش اندروید پیت، این ردیاب تناسب اندام، تاریخ 21 ماه مه در ایالات متحده با قیمت خرده فروشی 35 دلار عرضه خواهد شد. با اینکه هنوز این بند در دسترسی نیست ولی وبسایت آلبانیایی سامسونگ آن را در لیست گجت‌های پوشیدنی خود برای فروش قرار داده است!

همان طور که در لیست تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، گلکسی Fit-e در سه رنگ سیاه، سفید و زرد عرضه می‌شود. ردیاب Fit-e قادر به کنترل فعالیت‌های ورزشی شما، ضربان قلب، گام‌شماری و تشخیص دوره خواب کاربر است. به علاوه مجهز به یک باتری 70 میلی‌آمپری است که تخمین زده می‌شود بتواند به صورت مستمر بین 6 تا 7 روز بدون نیاز به شارژ کار کند. همچنین نمایشگر تک رنگ 0.74 اینچی POLED آن نیز قادر به نمایش اعلان‌ها و تماس‌های ورودی است.

سامسونگ از جمله شرکت‌هایی است که تاکنون ساعت‌های هوشمند تمام عیاری با میزان فروش و استقبال زیاد تولید و عرضه کرده که در این بین Gear S و یک سطح پایین‌تر Gear Fit را می‌توان مثال زد و اکنون با گلکسی Fit-e ارزان قیمت، قصد رقابت با بند‌های تناسب اندام بسیار ارزان شرکت‌های چینی مانند هواوی و شیائومی را در سر می‌پروراند. باید اذعان کرد چگونگی رساندن گلکسی Fit-e سامسونگ به پای شرکت‌های قدر چینی در این رقابت بسیار دیدنی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH