انتشار به‌روزرسانی اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت با قابلیت همگام‌سازی تصویر مخاطبان

آخرین تلاش‌های مایکروسافت جهت همگام‌سازی یکپارچه‌تر اطلاعات میان پلتفرم‌های مختلف در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن Your Phone کمپانی نمود یافته است. هفته گذشته کمپانی فرآیند تست همگام‌سازی نوتیفیکیشن‌ها میان اندورید و اپلیکیشن مخصوص ویندوز 10 را آغاز کرد و اکنون در قسمت‌های مربوط به تصاویر و پیام‌رسانی این اپلیکیشن اصلاحات انگشت‌شماری به چشم می‌خورند. یکی از کارکنان مایکروسافت با نام Analy Diaz نیز در حساب‌کاربری توئیتر خود به این موضوع اشاره نموده است.

مایکروسافت امکان ذخیره‌سازی مستقیم تصاویر در کامپیوترشخصی کاربران را به اپلیکیشن Your Phone اضافه کرده است. پیش‌تر کاربران با استفاده از اپلیکیشن تنها قادر به کپی‌برداری یا اشتراک‌گذاری تصاویر بودند. بدین ترتیب در صورت تمایل کاربر برای ذخیره‌سازی تصاویر بر روی کامپیوتر خود، این اپلیکیشن عملا فاقد کاربرد بود.

“ما یک گزینه کاربردی دیگر برای تصاویر را به منوی راست‌کلیک اپلیکیشن Your Phone اضافه نمودیم. اکنون کاربران جهت کپی‌برداری و اشتراک‌گذاری تصاویر می‌توانند آن‌ها را مستقیما در کامپیوترشخصی خود ذخیره کنند. شما مایل به افزودن چه قابلیت‌های دیگری به این اپلیکیشن هستید؟ پیشنهادات خود را در بخش بازخوردها مطرح نمایید. – Analy Otero Diaz”

در بخش پیام‌رسانی نیز اصلاحاتی اعمال شده است. نخست این‌که مایکروسافت یک دکمه ایموجی را به این قسمت افزوده که اساسا عملکردی مشابه با میان‌بر یک صفحه‌کلید سیستمی را ارایه می‌دهد (دکمه ویندوز +)؛ چرا که بسیاری از افراد نسبت به وجود چنین میان‌بری آگاهی ندارند. اضافه شدن قابلیت همگام‌سازی تصویر مخاطبان، مشخصه احتمالا جالب‌تر اپلیکیشن Your Phone به‌شمار می‌آید. این قابلیت بدان معناست که اکنون اپلیکیشن قادر به نمایش همان تصاویری است که کاربران در گوشی خود برای مخاطبان در نظر گرفته‌اند. چنین مشخصه‌ای بایستی شناسایی هویت طرف دیگر گفتگو را تسهیل نماید.

این اصلاحات طی هفته جاری منتشر خواهند شد؛ بنابراین احتمالا اکنون برخی کاربران از امکانات جدید برنامه بهره‌مند هستند. چنان‌چه این تغییرات هنوز برای شما قابل‌مشاهده نیست؛ در این‌صورت احتمالا طی چند روز آینده شاهد عرضه آن‌ها خواهید بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH