گواهی ضدآب وان پلاس

چرا پرچمداران جدید وان پلاس گواهی IP برای ضد آب بودن را ندارند؟!

گوشی‌های جدید وان پلاس به زودی معرفی خواهند شد. پرچمداران این شرکت رقبای سرسختی دارند که مجهز به ویژگی‌های مختلفی هستند و امکاناتی همچون مقاومت در برابر آب و گردوغبار را با استاندارد IP دارند.

اما شرکت OnePlus با انتشار ویدئویی خبر داده است که پرچمداران جدید این شرکت دارای گواهی IP نیستند و این بدان معناست که وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو در برابر آب و گرد و غبار مقاوم نخواهند بود.

وان پلاس اعلام کرده است این تصمیم را برای صرفه جویی در هزینه‌ها و کاهش قیمت گوشی‌هایش در نظر گرفته است.

در کلیپی که این شرکت منتشر کرده مشاهده می‌کنیم OnePlus 7 Pro به داخل یک سطل آب افتاده و متنی نمایش داده می‌شود که امتیازهای مقاومت گوشی در آب برای شما هزینه اضافی تولید می‌کند!

هزینه‌های گواهی ضدآب بیهوده است!

در واقع وان پلاس با این ویدئو ثابت کرده است که پرچمدار جدیدش ضد آب بوده اما مشخص نیست که چند دقیقه و تا چه عمقی مقاومت می‌کند؟ اطلاعاتی که گواهی IP دقیقا در اختیار خریداران یک گوشی می‌گذارد اما OnePlus هزینه کردن برای این اطلاعات را بیهوده می‌داند!

این شرکت با انتشار پستی نیز توضیح داده است که چرا گوشی‌هایش دارای گواهی IP نیستند:

ما می‌دانیم که گواهی IP ساده‌ترین راه برای اثبات مقاومت گوشی است اما صدور گواهینامه به ما کمک نمی‌کند که روی تجربه واقعی ضد آب بودن تمرکز کنیم.

اما خب این یک چالش سطل نیست و ما قطعا نمی‌خواهیم که شما گوشی OnePlus 7 Pro خود را به درون یک سطل آب بیندازید.

دقیقا همانند برندهای دیگر که حتی گوشی‌های‌شان مجهز به گواهی ضد آب بودن هستند، ما نیز صدمه دیدن گوشی بر اثر آبخوردگی را تحت پوشش گارانتی خود قرار نمی‌دهیم.

در پایان لازم به ذکر است کمتر از دو هفته دیگر شاهد مراسم رونمایی گوشی‌های جدید OnePlus خواهیم بود که مشخصات کلیدی نسخه پرو وان پلاس 7 چند روز پیش منتشر شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH