وان‌پلاس 7 پرو

جدیدترین رندر فاش شده از وان‌پلاس 7 پرو

امروز شاهد انتشار رندرهای مطبوعاتی مدل معمولی وان‌پلاس 7 بودیم؛ اتفاقی که از مدت‌ها پیش بدون توقف در حال وقوع برای مدل پرو است. چندی پیش دو رندر از دو رنگ جدید این اسمارت‌فون، آبی سحابی و خاکستری آینه‌ای فاش شد. امروز رندر سومین رنگ از وان‌پلاس 7 پرو نیز منتشر شد: مغز بادامی. البته در نظر اول ممکن است با خود فکر کنید این رنگ شباهت به چیزی دارد که تا چندی پیش به آن طلایی می‌گفتند، اما ظاهرا از این به بعد باید به نام مغز بادامی عادت کنیم.

وان‌پلاس 7 پرو

جدای از رنگ باید گفت این همان وان‌پلاس 7 پرو است که پیش از این نیز در رندرها و تصاویر فاش شده دیده بودیم. طراحی و به صورت کلی ظاهر هندست چیز جدیدی برای ارایه ندارد، اما در داخل آن باید منتظر به کارگیری پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 باشیم. از صفحه نمایش پرچم‌دار جدید چینی‌ها و فناوری به کار رفته در آن حرف و حدیث فراوانی وجود دارد و از نگاه DisplayMate این صفحه نمایش یکی از بهترین پنل‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند خواهد داشت.

مدل پرو و معمولی فاقد گواهینامه IP برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود؛ چرا که شرکت چینی فکر می‌کند هزینه این کار بسیار زیاد است. شایعه‌ها حکایت از آن دارند که وان‌پلاس 7 پرو دارای 12 گیگابایت رم، صفحه نمایش منحنی 6.7 اینچی و دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی خواهد بود. از هر دو اسمارت‌فون در چهاردهم مه رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH