هواوی P Smart Z

هواوی از گوشی P Smart Z با دوربین سلفی پاپ آپ رونمایی کرد

در طول سال گذشته هواوی در طراحی اکثر گوشی‌های خود از بریدگی نمایشگر بهره می‌برد اما اکنون به نظر می‌رسد این شرکت به دنبال حذف ناچ بوده و به سراغ طراحی‌های دیگر برای قرار دادن دوربین سلفی در گوشی‌های تمام نمایشگر خود رفته است.

آخرین گوشی هوشمند رونمایی شده توسط هواوی که P Smart Z نام دارد نشان‌دهنده جدیدترین تلاش‌های این شرکت برای عرضه گوشی با نمایشگری بزرگ و تمام صفحه است که در آن خبری از بریدگی نمایشگر نیست.

هدف این گوشی جلب رضایت طرفداران نمایشگرهای بزرگ است. هواوی P Smart Z مجهز به صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع LCD بوده که دارای نسبت نمایشگر 19.5 به 9 و رزولوشن Full HD+ است. همچنین حاشیه‌های سه طرف گوشی بسیار نازک بوده و تنها در قسمت پایین شاهد حاشیه بیشتری هستیم.

دوربین جلویی این گوشی دارای مکانیزم کشویی بوده و در واقع اولین گوشی هواوی است که با دوربین سلفی پاپ آپ به بازار عرضه می‌شود.

 

دوربین سلفی P Smart Z مجهز به سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است. در قاب پشتی گوشی نیز شاهد دوربین دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی هستیم و یک فلاش LED نیز در زیر آن‌ها تعبیه شده است.

مشخصات فنی

در خصوص مشخصات داخلی دستگاه P Smart Z باید بگوییم که این گوشی از نسخه بهبود یافته پردازنده Kirin 710 یعنی 710F نیرو می‌گیرد و مجهز به چهار گیگابایت رم و دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که قابلیت افزایش از طریق حافظه‌های میکرو اس‌دی تا 512 گیگابایت را دارد.

همچنین گوشی جدید هواوی دارای یک باتری 4000 میلی‌آمپری و جک هدفون 3.5 میلی‌متری است و با EMUI 9.1 بر پایه اندروید پای به بازار عرضه می‌شود.

قیمت و زمان عرضه

هواوی برای عرضه P Smart Z در ایتالیا و اسپانیا قیمت 279 یورو را در نظر گرفته است اما زمان دقیق آن را هنوز مشخص نکرده و احتمالا تا یکی دو ماه دیگر شاهد عرضه سراسری این گوشی در بازارهای جهانی باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH