تصاویری از کیس و مشخصات هواوی نوا 5

به نظر می‌رسد هواوی تصمیم دارد با عرضه گوشی‌های مختلف، جایگاه خود در بازار موبایل را تثبیت کند. در حالی که به تازگی شاهد اطلاعاتی درباره جدید‌ترین گوشی هواوی به نام  P Smart z بودیم، به تازگی تصاویری از کیس و برخی از مشخصات اسمارتفون جدید هواوی لو رفته است که ادعا می‌شود مربوط به گوشی نوا 5 است.

تصویر قاب منتشر شده ما را به شک انداخته که آیا با گوشی جدید هواوی رو به رو هستیم یا این بار نوبت معرفی اسمارتفونی تحت برند آنر است، اما جزئیاتی که در کنار این تصویر لو رفته است ما را مطمئن‌تر می‌کند که باید منتظر معرفی نوا 5 باشیم.

یک گوشی جدید با دوربین سه‌گانه

در تصاویر منتشر شده از قاب پشتی این گوشی هوشمند به چند نکته می‌توان پی برد. اولین چیزی که درباره این قاب نظر ما را به خود جلب می‌کند بریدگی دوربین آن است که به ما می‌گوید این کیس قطعا متعلق به هیچ یک از گوشی‌های موجود هواوی و آنر نیست و با یک اسمارتفون جدید روبه‌رو هستیم.

احتمالا بریدگی کوچک در نظر گرفته شده در سمت راست آن مربوط به جایگاه LED در قاب پشتی گوشی است و با توجه به میزان بریدگی احتمالا شاهد یک هندست با دوربین سه‌گانه خواهیم بود.

با توجه به این که خبری از جایگاهی برای سنسور اثر انگشت در قاب پشتی این کیس نیست انتظار می‌رود شاهد یک گوشی با صفحه نمایش امولد و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باشیم.

در بخش زیرین شاهد سه بریدگی هستیم که می‌توانند متعلق به یک اسپیکر، یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه میکرو USB باشد. البته با توجه به این که هواوی نوا 4 مجهز به درگاه USB-c است کمی عجیب به نظر می‌رسد در نوا 5 شاهد این درگاه نباشیم.

در قسمت بالایی گوشی نیز یک بریدگی کوچک وجود دارد که می‌تواند متعلق به میکروفون باشد.

افشای مشخصات هواوی نوا 5

اما افشاگری دیگر به مشخصات این گوشی پرداخته است و ادعا کرده نوا 5 همانند P30 پرو از فناوری شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می‌کند.

این منبع همچنین اظهار کرده که هواوی نوا 5 مجهز به پردازنده سری 600 اسنپدراگون خواهد بود. هواوی با این که چیپست‌های مخصوص خود با نام Kirin را دارد اما بهره بردن از پردازنده‌های کوالکام در گوشی‌هایش یک اتفاق جدید نیست.

اما نکته قابل توجه این‌جاست که اگر هواوی نوا 5 به جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 655 هم مجهز باشد باز هم توانایی ساپورت شارژ سریع 40 واتی را ندارد و حداکثر تا 18 وات را پشتیبانی می‌کند.

احتمالا نوا 5 تا یکی دو ماه دیگر به صورت رسمی معرفی و به بازار عرضه شود. با این وجود منتظر اطلاعات بیشتری درباره این هندست هستیم.

1 در مورد “تصاویری از کیس و مشخصات هواوی نوا 5”

  1. درگاه شارژ حتما تایپc می باشد اگر از بالا به بریدگی محل شارژ نگاه کنید متوجه میشوید که شبیه میکرو usb است.همین الان من کیس گوشی خودم را نگاه کردم متوجه شدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH