سری P30 هواوی

با گوشی‌های سری P30 هواوی بیش‌تر آشنا شوید

بی‌شک هواوی یکی از برترین تولیدکنندگان حوزه اسمارت فون شمرده می‌شود و تا به حال از مدل‌های بسیاری پرده برداشته است. سری P30 نیز جزء همین خانواده بزرگ محسوب می‌شوند که از قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های متعددی سود می‌جویند. این گوشی‌ها در رنج‌های قیمتی مختلفی قرار دارند تا براساس بودجه خود یکی از آن‌ها را خریداری نمایید. اما آیا با اعضای این خانواده آشنا هستید؟ ویژگی‌های آن‌ها را می‌شناسید؟ در این نوبت قصد داریم تا بیش‌تر با سری P30 هواوی آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


هواوی P30 پرو

تولیدکننده برای این مدل دیزاینی مدرن و کم‌حاشیه در نظر گرفته که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌سازد. گوشی از ترکیب آلومینیوم و شیشه ساخته شده که هنگام لمس حس خوشایندی را به کاربر منتقل می‌کند. نمایشگری 6.5 اینچی در قاب جلو خودنمایی می‌کند و از فن‌آوری اولد بهره می‌جوید. به این ترتیب روشنایی پنل افزایش یافته و شاهد رنگ‌های اغراق‌آمیز و جذابی در P30 پرو هستیم.

رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، استاندارد HDR10 و DCI-P3 این اسمارت فون را به گزینه‌ای مطلوب برای عاشقان فیلم و سریال تبدیل کرده است. گفتنی‌ست P30 پرو توانسته گواهینامه IP68 را دریافت نماید و از این رو می‌توانید پرچم‌دار هواوی را به استخر ببرید و در زیر باران از آن استفاده کنید.

در قاب پشتی هم ماژول دوربین سه‌گانه به همراه یک دوربین TOF تعبیه گشته که در کنار سنسورهای مختلف و لوگوی هواوی ظاهری خاص و چشم‌گیر به P30 پرو بخشیده است. به‌جرات می‌توان گفت این محصول در کلاس هندست‌های لاکچری قرار می‌گیرد و نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب خواهد کرد. اسمارت فون هواوی در رنگ‌های بسیاری تولید شده که از بین آن‌ها می‌توان به Aurora اشاره کرد. این رنگ از نوع گرادینت بوده و برای همین در زوایای مختلف جلوه‌های گوناگونی دارد.

اما چیزی که P30 پرو را از رقبای خود متمایز نموده، دوربین‌های آن است. سنسورهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی تصاویری خیره‌کننده و مملو از جزئیات ثبت می‌کنند. پس اگر عاشق عکاسی هستید، حتما این مدل را مدنظر داشته باشید. از سوژه و محیط مورد نظر خود دور هستید؟ مشکلی نیست! به‌لطف محصول هواوی می‌توانید تا 50 برابر روی سوژه زوم کنید. تکنولوژی‌های مختلف هم به‌کار گرفته شده‌اند تا کیفیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری بیش‌تر شود و تصاویر کم‌نظیری ثبت کنید.

دوربین TOF هم تدارک دیده شده تا به‌عنوان مثال عملکرد سیستم تشخیص چهره و عمق افزایش یابد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم عکس‌های خوبی می‌گیرد و نیاز تمامی کاربران را برطرف می‌کند. این عضو گران‌قیمت P30 هواوی از پردازنده‌ای قدرت‌مند سود می‌جوید که از پس سنگین‌ترین گیم‌ها و اپلیکیشن‌ها برمی‌آید. همچنین این تراشه کم‌مصرف (در بعضی از نسخه‌ها) با 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 8 گیگابایت رم همراه شده تا محتوای بسیاری را دانلود و ذخیره کنید و به عمل مالتی‌تسکینگ بپردازید.

باتری 4200 میلی‌آمپری با توجه به پنل اولد و چیپست 7 نانومتری از طول عمر بالایی برخوردار است. ناگفته نماند P30 پرو از فن‌آوری‌های شارژ سریع بهره می‌گیرد تا این باتری غول‌پیکر در مدت زمان کمی فول‌شارژ شود. قابلیت شارژ معکوسی وایرلس هم به‌چشم می‌خورد که با کمک آن می‌توانید از هواوی P30 پرو به‌عنوان یک پاور بانک استفاده کنید. از این رو قادرید گوشی‌ها و گجت‌های مختلف را با این پرچم‌دار چینی شارژ نمایید.

هواوی P30

سری P30 هواوی

P30 از یک طراحی مدرن و لوکس بهره می‌گیرد که آن را به گزینه‌ای مطلوب در این رنج قیمتی تبدیل کرده است. در قاب جلو شاهد پنلی گسترده و غول‌پیکر هستیم که تجربه گیم‌ها و دیدن سریال‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌‌نماید. ترکیب آلیاژ آلومینیوم و شیشه جذابیت دیوایس را بیش‌تر کرده و در عین حال مقاومت آن را افزایش داده است. دیسپلی 6.1 اینچی P30 به تکنولوژی اولد مجهز گشته تا رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌آمیزی نشان داده شوند و مصرف صفحه‌نمایش از منابع سیستم کاهش یابد. رزولوشن فول اچ‌دی پلاس پیکسل‌ها را از دید شما پنهان کرده و از این رو شاهد جزئیات زیادی در تصاویر خواهید بود.

کایرین 980 از پس تمامی برنامه‌ها و بازی‌ها برمی‌آید و با کمک آن می‌توانید کارهای حرفه‌ای خود را نیز بدون نقص انجام دهید. هواوی محصول خود را در مدل‌های گوناگونی به بازار عرضه نموده که در گران‌قیمت‌ترین نسخه چیزی در حدود 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه 8 گیگابایت رم دریافت می‌کنید. به این ترتیب قادرید فیلم‌ها و گیم‌های مورد علاقه‌تان را ذخیره کنید و به اجرای چند اپلیکیشن به‌صورت همزمان بپردازید.

هوش مصنوعی هم در نظر گرفته شده تا گوشی با عادات و سلایق شما تنظیم شود. سنسورهای 40، 16 و 8 مگاپیکسلی تصاویری زیبا و جذاب می‌گیرند که از جزئیات فراوانی بهره می‌برند. زوم اپتیکال هم فراهم گشته و این اجازه را به شما می‌دهد تا 3 برابر روی سوژه زوم داشته باشید، بدون این‌که از کیفیت تصویر کاسته شود. دوربین سلفی P30 از نوع واید بوده و به این ترتیب می‌توانید اقدام به گرفتن سلفی‌های دسته‌جمعی کنید. باتری 3650 میلی‌آمپری محصول به تکنولوژی شارژ سریع مجهز شده تا در زمان صرفه‌جویی کنید و گوشی‌تان را تنها در چندین دقیقه فول‌شارژ نمایید. گفتنی‌ست حس‌گر اثر انگشت در زیر صفحه، استاندارد دالبی اتموس و قابلیت سوپر اسلوموشن از دیگر ویژگی‌های P30 هستند.

هواوی P30 لایت

اگر نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای خرید یک گوشی بپردازید و در عین حال به‌دنبال مدلی مدرن و با قابلیت‌های فراوان هستید، حتما هواوی P30 لایت را در سبد خریدتان قرار دهید. سازنده، این گوشی را به طراحی کم‌حاشیه مجهز نموده که این امکان را به شما می‌دهد تا بدون مزاحمت نوارهای اطراف صفحه به تماشای فیلم‌ها و مستندهای مورد علاقه خود بپردازید. در قاب پشتی نیز شاهد المان‌هایی چون ماژول دوربین سه‌گانه و حس‌گر اثر انگشت هستیم که ظاهری چشم‌نواز برای هواوی P30 لایت رقم زده‌اند. در واقع بهره‌گیری از ترکیب پلاستیک باکیفیت و شیشه، محصول چینی را به میان‌رده‌ای جذاب بدل کرده که گزینه‌ای مناسب برای گروه بزرگی از کاربران محسوب می‌شود. اسمارت فون خوش‌قیمت سری P30 هواوی به صفحه‌نمایشی تقریبا 6.1 اینچی مجهز شده که از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌گیرد. به این ترتیب قادر به دیدن جزئیات تصاویر هستید و به‌راحتی می‌توانید متون و کتاب‌های مختلف را مطالعه نمایید.

کایرین 710 به‌راحتی می‌تواند اپلیکیشن‌های سبک و نیمه‌سنگین را اجرا نماید و با کمک آن قادر خواهید بود کارهای روزمره خود را به سرانجام برسانید. در صورت خرید ورژن گران‌تر هواوی P30 لایت، 128 گیگابایت حافظه داخلی در کنار 6 گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود که نیاز طیف وسیعی از کاربران را برآورده می‌کند. همچنین امکان استفاده از میکرو اس‌دی تا 512 گیگابایت نیز فراهم شده است.

در ورژن خاورمیانه هواوی P30 لایت شاهد سنسورهای 24، 8 و 2 مگاپیکسلی هستیم که تصاویری پراز جزئیات و شارپ می‌گیرند. به‌لطف این دوربین‌ها می‌توانید به عکاسی پرتره مشغول شوید و عکس‌هایی حرفه‌ای ثبت کنید. دوربینی 32 مگاپیکسلی در قاب جلو تعبیه گشته که سلفی‌های کم‌نظیری می‌گیرد. پس اگر از طرفداران شبکه‌های اجتماعی و سلفی هستید، هواوی P30 لایت را فراموش نکنید. باتری 3300 میلی‌آمپری گوشی به‌خوبی نیازهای شما را برطرف می‌کند و تا ساعت‌ها دوام می‌آورد. برای این‌که وقت‌تان تلف نشود، شرکت سازنده از تکنولوژی شارژ سریع در این مدل بهره برده تا این باتری بزرگ در مدت زمان کمی فول‌شارژ گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH