چرا برای ایرانسلی‌ها نصب اپلیکیشن «ایرانسل من» از نان شب واجب‌تر است؟

یک مشترک ایرانسل سراغ دارید که اپلیکیشن «ایرانسل من» را نصب نکرده باشد؟ برخی از مشترکان ایرانسل بدون این اپلیکیشن نمی‌توانند حتی یک روز از گوشی تلفن همراه خود استفاده کنند و سردرگم و کلافه هستند.

اپلیکیشن «ایرانسل من» یا «مای ایرانسل» بهترین نرم‌افزار موبایل برای مدیریت سیم‌کارت و اینترنت ایرانسل است که هر لحظه اطلاعات کامل و جامعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه می‌خواهیم به مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن اشاره کنیم که برای هر ایرانسلی حیاتی هستند.

مدیریت سیم‌کارت مثل آب خوردن

تقریبا هیچ کاری نیست که اپلیکیشن «ایرانسل من» در ارتباط با مدیریت سیم‌کارت، مکالمات و پیامک‌ها برایتان انجام ندهد.

هنگامی که این اپ را نصب می‌کنید؛ به راحتی می‌توانید اطلاعات حساب از جمله باقیمانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد، مبلغ قابل پرداخت و کلی اطلاعات دیگر را مشاهده و روی هر کدام اقدام کنید. به سادگی قادر هستید شارژ خریداری کرده و در همان اپلیکیشن به درگاه پرداخت متصل شده و مبلغ را بپردازید.

اگر چند سیم‌کارت ایرانسل داشته باشید؛ خرید شارژ و مدیریت باقیمانده آن‌ها کمی سخت است ولی اپلیکیشن ایرانسل من به شما این امکان را می‌دهد که چندین حساب یا سیم‌کارت را وارد کرده و بتوانید همزمان آن‌ها را مدیریت کنید.

مثلا، برای هر سیم‌کارت شارژ مکالمه و پیامک خریداری کرده یا باقیمانده شارژ را مشاهده و از طرح‌های شگفت‌انگیز برخودار شوید. در این اپ می‌توانید تعرفه‌های مکالمه، پیامک و اینترنت را مشاهده و هشدارهای مربوط به هر حساب را دریافت کنید.

مدیریت اینترنت با طعم دلخواه‌

برای ایرانسلی‌ها بسته‌های اینترنت از نان شب واجب‌تر است و مثل اکسیژن می‌ماند. اما اگر در انتخاب و خرید بسته‌های اینترنت مدیریت و هوشمندی نداشته باشند؛ مصرف دیتا هزینه‌های زیادی برایشان خواهد داشت.

شاید فعال کردن بسته‌های اینترنت از طریق کدهای دستوری، مراجعه به وب‌سایت ایرانسل یا سرویس‌های دیگر راحت باشد ولی قطعا در اپ مای ایرانسل برایشان به صرفه‌تر است.

کاربران چون می‌توانند تمام بسته‌های اینترنت را به همراه طرح‌های تشویقی مشاهده و رزرو کنند، این امکان را دارند از تمدید خودکار یک بسته جلوگیری کرده یا اینکه بدانند چقدر از حجم بسته آن‌ها باقیمانده است و زمان انقضای بسته کِی است.

افزون بر این، می‌توانند بسته‌های ترکیبی بوم و بوم + را خریداری کنند یا از بسته‌های اینترنت هدیه سود ببرند. خرید بسته‌های افزایشی براساس امتیاز و نوع حساب‌شان را هم اضافه کنید تا متوجه شوید چرا «ایرانسل من» می‌تواند یک اینترنت همراه به صرفه و مطابق با طعم و سلیقه کاربران فراهم کند.

همچنین، اپ «ایرانسل من» امکان دسترسی به حساب کاربری اینترنت TD-LTE را می‌دهد و حتی خود کاربران می‌توانند بسته اینترنت دلخواه را طراحی و استفاده کنند. خرید بسته‌های ترکیبی اینترنت همراه و ثابت از دیگر مزایای این اپ است.

طرح‌های تشویقی، شارژ شگفت‌انگیز و ده‌ها هدیه و تخفیف دیگر

هر روز که به اپلیکیشن «ایرانسل من» سری بزنید؛ چیزی برای هدیه گرفتن پیدا می‌کنید. بسته‌های اینترنت هدیه، شارژ شگفت‌انگیز و طرح‌هایی که همراه با تخفیف و شارژ رایگان و جایزه هستند.

بهترین روش برای اطلاع از طرح‌های هدیه ایرانسل، مراجعه به این اپلیکیشن است. شما می‌توانید براساس فعالیت‌های خود در این اپلیکیشن، شارژها و بسته‌های اینترنتی که خریداری می‌کنید؛ امتیاز جمع‌آوری کرده و بعد با این امتیازها، شارژ سیم‌کارت و اینترنت هدیه بگیرید.

در یکی از این طرح‌ها می‌توانید با ورود به بخش «تکان شگفت‌انگیز» اپلیکیشن «ایرانسل‌ من»، تلفن همراه خود را تکان دهید تا با کد تخفیف خرید از فروشگاه‌های اینترنتی (مانند دیجی‌کالا) یا بسته‌های گوناگون اینترنت، پیامک و تماس هدیه شگفت‌زده شوید!

از دست کدهای دستوری خلاص می‌شوید

ایرانسل برای هر کاری یک کد دستوری تعریف کرده است. شارژ سیم‌کارت، خرید بسته اینترنت، تمدید سرویس‌های مختلف، گزارش‌گیری درباره مبلغ قبض و گرفتن موجودی و باقیمانده و هر چیزی نیاز به کد دستوری دارد. برای بسیاری از کاربران حفظ این همه کد دستوری بسیار سخت است ولی اپلیکیشن «ایرانسل من» شما را از این کدهای دستوری بی‌نیاز می‌کند.

به راحتی می‌توانید وارد این اپ شده و کارهای خود را انجام دهید یا اطلاعات و گزارش‌هایی که نیاز دارید را مشاهده و سرویس‌های خود را تمدید کنید.

وارد هر بخشی از این اپ شوید؛ اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مشاهده امتیازها، خرید بسته‌های افزایشی، مشاهده طرح‌های تشویقی، شارژ مجدد و حساب‌های چند کاربره به همراه ده‌ها سرویس دیگر بدون نیاز به وارد کردن یک کد دستوری قابل استفاده هستند.

مدیریت سرویس‌های ارزش افزوده

سرویس‌های ارزش افزوده هم می‌توانند جذاب و کاربردی باشند و هم می‌توانند روی اعصاب و روان شما راه رفته و هر ماه کلی هزینه به قبض موبایل‌تان اضافه کنند. در اپلیکیشن «ایرانسل من» بخشی برای مشاهده سرویس‌های ارزش افزوده فعال وجود دارد.

شما به سادگی می‌توانید سرویس‌های ارزش افزوده خود را حذف و اضافه کنید یا در آن‌ها عضو شوید. به این ترتیب، دیگر سرویس‌های بی‌فایده و بی‌استفاده برای شما فعال نخواهند بود و از سوی دیگر، از سرویس‌هایی که دوست دارید؛ لذت می‌برید. برخی از کاربران بدون نصب این اپ، باید چندین روز پیگیری کنند تا بتوانند یک سرویس ارزش افزوده را حذف کنند.

دریافت خدمات و پشتیبانی حضوری

اگر در استفاده از خدمات و سرویس‌های ایرانسل مشکلی داشته باشید؛ می‌توانید از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من»، از مراکز خدمات ایرانسل نوبت بگیرید و تعیین وقت کنید.

افزون بر این، امکان طرح شکایات و پیگیری آن‌ها وجود دارد. می‌توانید درخواست‌های خود از ایرانسل را از طریق این برنامه ارسال و پیگیری کنید.

همین‌طور امکان طرح سوال یا دسترسی به شبکه‌های اجتماعی ایرانسل را خواهید داشت. از دیگر امکانات جانبی که این اپ ایرانسل در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ مدیریت اطلاعات حساب کاربری از جمله آدرس ایمیل، نشانی، شماره موبایل‌های دیگر ایرانسل و غیره است.

اپلیکیشن «ایرانسل من» را می‌توانید برای گوشی‌های اندرویدی و iOS از روی سایت ایرانسل دانلود و نصب کنید. به علاوه، امکان دسترسی به نسخه وب اپلیکیشن این برنامه وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH