انتشار تصاویر ثبت شده توسط دوربین آنر 20 پرو پیش از عرضه این هندست

هفته گذشته آنر نمونه‌هایی از تصاویر ثبت شده توسط آنر 20 پرو را منتشر کرد. تصاویر مذکور امکانات دوربین این اسمارت‌فون را نمایش داده و اعلام کردند که دوربین گوشی برای نخستین بار از لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.4 بهره خواهد برد. نخستین تصاویر منتشر شده بیانگر وجود حالت جدیدی موسوم به AIS Super Night mode است که نخستین بار به‌همراه اسمارت‌فون آنر 20 پرو معرفی می‌شود.

اکنون عکس‌های بیش‌تری در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده و کاربری با شناسه Bang Gogo نیز آن‌ها را در شبکه‌های توئیتر و اینستاگرام ارایه نموده است. بدین ترتیب همگی از نحوه عملکرد دوربین آنر 20 پرو و توانایی آن در زمینه زوم کردن روی سوژه‌ها کمی آگاه می‌شویم. البته قضاوت کردن در خصوص کیفیت تصاویر واقعی کاری دشوار خواهد بود؛ چرا که در جریان آپلود عکس‌ها بر روی پلتفرم‌های مذکور، فرآیند فشرده‌سازی بر روی آن‌ها اجرا شده است.

با توجه به نمونه عکس‌های منتشر شده، سطح انتظارات از دوربین آنر 20 پرو به‌شدت افزایش خواهد یافت. این تصاویر نمایانگر طیف دینامیکی فوق‌العاده‌ای هستند؛ لذا دوربین دستگاه بایستی قادر به ثبت نورپردازی‌های کاملا متفاوت در یک صحنه مشابه باشد. یقینا همگی کاربران برای کار کردن با آنر 20 پرو و بررسی امکانات دوربین این هندست اشتیاق فراوانی دارند.

آنر 20 پرو مجهز به پیکره‌بندی دوربین چهارگانه است و در ابتدا تصور می‌شد که این دوربین مشابه با نمونه به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون هواوی P30 پرو و دوربین زوم پریسکوپی 10 برابری آن است. اما انتشار تصاویر جدیدتر نشان داد که چنین موضوعی واقعیت ندارد.

بر اساس اطلاعات لو رفته، ماژول دوربین از 4 لنز شامل دوربین فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 (در بالاترین موقعیت)، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز به حسگر IMX 586 ساخت سونی و گشودگی دیافراگم f/1.4، دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و گشودگی دیافراگم f/2.4 و نهایتا یک دوربین 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 است که بر اساس شایعات منحصرا به‌عنوان دوربین ماکرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آنر 20 پرو در روز سه شنبه 21 می و طی رویدادی در شهر لندن معرفی خواهد شد. علیرغم خبر جدید گوگل مبنی بر لغو گواهی‌نامه اندروید شرکت هواوی گزارش شده که آنر ویو 20 کماکان به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت نموده و سرویس خدمات گوگل‌پلی را اجرا خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH