سونی جدیدترین اسمارت‌فون اکسپریا خود را با شش دوربین روانه بازار خواهد کرد!

اسمارت‌فون ال‌جی V50 تینکیو دارای دوربینی سه‌گانه است، اما انتظار می‌رود گلکسی نوت 10 پرو سامسونگ با چهار دوربین عرضه شود. در حال حاضر اسمارت‌فون نوکیا 9 پیورویو با پنج دوربین از این نظر رکورددار اسمارت‌فون‌های بازار است. ظاهرا سونی قصد ارایه اسمارت‌فونی با شش دوربین دارد که با این حساب باید آنها را در این زمینه رکورددار بدانیم.

براساس اطلاعات Max J که بیشتر برای انتشار اطلاعات مربوط به سامسونگ شناخته شده است، سونی در حال کار بر روی جدیدترین اسمارت‌فون خود از سری اکسپریا با شش دوربین است. در حال حاضر نحوه چینش این دوربین‌ها مشخص نیست و تصویر موجود ساختگی است. از طرف دیگر لنزهای استفاده شده در این مجموعه نیز نامشخص هستند. با این وجود برخی اقدام به گمانه‌زنی‌هایی در این خصوص کرده‌اند؛ از جمله آن که یکی از لنزها تله‌فوتو خواهد بود که در کنار یک لنز سوپر واید انگل قرار می‌گیرد.

سونی

با توجه به شهرت این روزهای لنزهای معروف به Time-of-Flight، می‌توانیم بگوییم یکی از لنزها نیز از این نوع خواهد بود. دو لنز دیگر نیز احتمالا مونوکروم خواهند بود تا دوربین هندست در شرایط نوری کم عملکرد قابل قبولی داشته باشد. در خصوص دوربین سلفی نیز گفته می‌شود که شاهد حضور دوربین دوگانه خواهیم بود. یکی از این سنسورها اصلی و سنسور دیگر واید انگل خواهد بود. البته باید یک بار دیگر اشاره کنیم که اطلاعاتی از گوشی جدید ژاپنی‌ها در دسترس نیست و این‌ها تنها حدسیات مطرح شده توسط افراد مختلف هستند.

با توجه به این که هندست جدید سونی در اولین مراحل تولید است، خبری از پنل جلوی آن در دسترس نیست. با نگاهی به اسمارت‌فون‌های اخیر سونی نظیر اکسپریا 1 و اکسپریا 10، احتمالا باید منتظر یک صفحه نمایش با نسبت 21:9 باشیم. با توجه به دوربین شش‌گانه این اسمارت‌فون، با یک پرچم‌دار روبرو خواهیم بود که مشخصات داخلی یک پرچم‌دار را نیز دارد. صحبت در خصوص تاریخ عرضه کمی زود به نظر می‌رسد، اما احتمالا اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال 2020 زمانی است که برای عرضه این گوشی مد نظر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH